Взаємозв'язки у природі

Додано: 2 квітня
Предмет: Я досліджую світ, 4 клас
10 запитань
Запитання 1

На які дві групи можна розподілити природні об'єкти?

варіанти відповідей

рукотворні тіла

нежива природа

жива природа

Запитання 2

Серед зображень обери об'єкти, які відносяться до живої природи?

варіанти відповідей
Запитання 3

Що властиве живому організму?

варіанти відповідей

живлення

дихання

тепло

виділення

ріст

розмноження

відмирання

Запитання 4

Про що йдеться мова? У ньому мешкають бактерії, грибниці, найрізноманітніші тварини - черви, комахи, звірі, які пристосовані до риття.

варіанти відповідей

печера

грунт

нора

Запитання 5

Ця тварина угризається у грунт міцними передніми зубами. Щоб земля не потрапляла у рот, губи закривають його позаду зубів. Хто це?

варіанти відповідей

кріт

нутрія

хом'як

сліпак

Запитання 6

Познач правильні твердження.

варіанти відповідей

тварини, які мешкають у грунті впливають на його родючість

бактерії не відіграють ролі в утворенні грунту

грунтові тварини постійно "переорюють" грунт

Запитання 7

Група різних рослин, які ростуть на одній ділянці місцевості з однаковими умовами існування - це ...

варіанти відповідей

природні угруповання

рослинне угруповання

тваринне угруповання

Запитання 8

Поясни взаємозв'язок у природі між носорогом та птахами.

варіанти відповідей

деякі види птахів харчуються комахами та кліщами, що живуть на шкірі носорога

носоріг живиться деякими видами птахів

Запитання 9

Чому так кажуть: "Де багато пташок, там нема комашок"?

варіанти відповідей

тому що вони живуть в різних природних зонах

тому що птахи живляться комахами

Запитання 10

У цієї тварини в природніх умовах немає ворогів. Але головною загрозою для їхнього життя стала людина. Це призвело до того, що багато їх видів на межі зникнення. Про кого йдеться мова?

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест