Взаємозвязки організмів з неживою природою

Додано: 29 лютого
Предмет: Природничі науки, 6 клас
24 запитання
Запитання 1

Які особливості не характерні для ґрунтового середовища життя?

варіанти відповідей

водопроникність

відсутність світла

вологість ґрунту завжди вища, ніж повітря

значна амплітуда добових і річних коливань температур

Запитання 2

 Організми як середовище існування характеризуються...

варіанти відповідей

а) постійною температурою

  б) достатньою кількістю води

  в) повітря

  г) поживними речовинами

Запитання 3

Що може запропонувати один організм іншому...

варіанти відповідей

 а) тепло

 б) холод

  в) поживні речовини

 г) воду

Запитання 4

Організми які живуть в одному середовищі. мають...

варіанти відповідей

а) взаємодіють між собою

 б) конкурують між собою

 в) не залежать один від одного

 г) навчилися "дружити"

Запитання 5

Чи можуть між організмами в екосистемі бути корисні зв′язки для обох видів?

варіанти відповідей

а) Так

  б) Ні

  в) Можливо

  г) Не завжди

Запитання 6

Хто з перерахованих організмів живе всередині іншого організму?

варіанти відповідей

рак-відлюдник

  лактобактерії

  комар

  восьминіг

Запитання 7

Більшість грунтових організмів живуть у повній темряві…



варіанти відповідей

так

ні

Запитання 8

Найбільшими серед мешканців грунтів є кроти, сліпаки…


варіанти відповідей

так

ні

Запитання 9

Тіло дощових черв’яків вкрите міцним покривом…



варіанти відповідей

так

ні

Запитання 10

Дощові черв’яки здатні поглинати кисень всією поверхнею тіла…



варіанти відповідей

так

ні

Запитання 11

Ховрахи та бабаки зимують у грунті…


варіанти відповідей

так

ні

Запитання 12

У грунті завжди достатня кількість кисню…



варіанти відповідей

так

ні

Запитання 13

В грунті нема бактерій та грибів…


варіанти відповідей

так

ні

Запитання 14

До основних середовищ існування організмів відносять:

варіанти відповідей

Водне та грунтове середовище

Наземно-повітряне середовище

Наземно-повітряне, водне та грунтове середовище



Водне та наземно-повітряне середовище

Запитання 15

Обери рядок, у якому усі тварини є мешканцями ґрунтового середовища:

варіанти відповідей

кіт, слон, білка, ховрах

бобер, камбала, видра, болотяна черепаха


рак, медуза, тюлень, собака

сліпак, дощовий черв'як, вовчок

Запитання 16

Обери рядок, у якому усі тварини є мешканцями водного середовища:

варіанти відповідей

кіт, слон, білка, ховрах

бобер, камбала, видра, болотяна черепаха

рак, медуза, тюлень, собака


ластівка, тюлень, морж, восьминіг

Запитання 17

Що ми відносимо до організмів?

варіанти відповідей

Тварини, зірки, річки, рослини, бактерії

Гриби, бактерії, тварини, рослини, люди

Гриби, мінерали, планети, тварини, гриби

Запитання 18

Сукупність живих організмів, які пристосувалися до спільного проживання в певному середовищі існування й утворюють з ним єдине ціле - це

варіанти відповідей

явище

екосистема

біологія

біосфера

Запитання 19

Що є прикладами наземно-повітряного середовища?

варіанти відповідей

атмосфера, суша, Світовий океан

річки, озера, хмари

гори, пустелі, ліси

ґрунт, кішка, собака

Запитання 20

Які особливості водного середовища життя?

варіанти відповідей

достатня кількість світла і тепла

різна солоність води у різних водоймах

незначне коливання температур

з глибиною освітленість зменшується

значне коливання температур

Запитання 21

Які особливості наземно-повітряного середовища існування?

варіанти відповідей

достатня кількість світла

недостатня кількість світла й кисню

незначні зміни температури і вологості упродовж доби та протягом року

 достатня кількість кисню

значні зміни температури і вологості упродовж доби та протягом року

Запитання 22

Волога краще зберігається у товщах ґрунту, коли розміри ґрунтових частинок ..

варіанти відповідей


більші

 менші

Запитання 23

Який живий організм може існувати в кількох середовищах:

варіанти відповідей

окунь

жаба

голуб

тигр

Запитання 24

У якому середовищі майже немає світла й мало кисню?

варіанти відповідей

наземно-повітряному

водному

ґрунтовому

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест