24 травня о 18:00Вебінар: Підготовка до ЗНО: систематизація матеріалу та узагальнення знань за допомогою сервісу Canva

Вживання прикметників у загадках

Додано: 31 березня 2020
Предмет: Українська мова, 3 клас
6 запитань
Запитання 1

Вкажіть прикметники, поставте до них запитання:

Із малої цибулини

Виріс весняної днини.

До нарциса привітався

Та на грядці запишався.

варіанти відповідей

малої (якої?), весняної (якої?)

виріс (що зробив?), привітався(що зробив?)

цибулини(чого?),нарциса(до кого?)

Запитання 2

Виберіть прикметники, поставте до них запитання:

Тільки вчора теплий вітер

Вість приніс нам від Весни,

А сьогодні дивні квіти

Крізь замети проросли.

варіанти відповідей

вчора (коли?),сьогодні(коли?)

теплий (який?),дивні(які?)

вітер (що?),квіти(що?), замети(що?)

Запитання 3

Виберіть прикметники, поставте до них запитання:

Я на інших геть не схожий;

Кучерявий та пригожий.

Постелю під голе віття

Фіолетове суцвіття.

варіанти відповідей

кучерявий(який?),пригожий (який?),голе(яке?),фіолетове(яке?)

постелю(що зроблю?)

віття(що?), суцвіття(що?)

Запитання 4

Виберіть прикметники, поставте до них запитання:

Лист зелений і міцний,

Сніг для нього не страшний,

А коли весну стрічає,

Сині очі розкриває.


варіанти відповідей

лист (що?),сніг(що?),очі(що?)

зелений(який?), міцний(який?),не страшний (який?), сині(які?)

стрічає(що робить?), розкриває(що робить?)

Запитання 5

Виберіть прикметники, поставте до них запитання:

Квітка я ніжна,низенька, дрібна.

Коли розцвітаю, приходить весна.

Мій цвіт фіолетовий, п'ять пелюсток.

І довго я квітну між інших квіток.


варіанти відповідей

ніжна(яка?),низенька(яка?),дрібна (яка?), фіолетовий (який?)

квітка(що?),весна(що?),цвіт(що?), пелюсток(чого?)

розцвітаю(що роблю?), квітну(що роблю)

Запитання 6

Виберіть прикметники, поставте до них запитання:

Я найперша зацвітаю

Синім цвітом серед гаю,

Відгадайте, що за квітка,

Бо мене не стане влітку.

варіанти відповідей

зацвітаю(що роблю?)

синім (яким?)

квітка (що?)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест