Діагностична робота № 2 з ЯДС.
Тема: "Між минулим та майбутнім"
Як називається тема нашого місяця?
В учнів 3–А класу виникла ідея для че´ленджу — робити разом те, що складно комусь одному. Яремі важко дається читання. Тож перше випробування:
☼ Прочитай твір у підручнику на с. 68 - 69 і виконай завдання до нього.
Визнач істинні та хибні висловлювання.
Під час челенджу Настуся мала подолати свою сором'язливість. Дівчинка запропонувала побавитися в рухливу гру.
Вибери час завершення гри, якщо відомо, що розпочалася вона о 9 год 55 хв і тривала 20 хв.
Юля помітила, що рідко робить подарунки близьким і друзям. Тож її внесок у спільний челендж: пронумеруй у правильній послідовності етапи виготовлення квітки з осінніх листочків.
Починаємо нумерувати спочатку верхні малюнки, потім нижні.
Зліва на право.
Які тварини та рослини занесені до Червоної книги?
Роман вирішив відмовитися від уживання шкідливих для здоров'я продуктів і запропонував друзям підтримати його. Порадившись, діти організували спільний челендж і протягом канікул не вживали продукти.
На яких малюнках зображені продукти, які шкідливі для здоров'я?
Ті, хто не придумав завдання для челенджу, вирішили повправлятися у відгадуванні загадок. Спробуй і ти впізнати захований у скриньці предмет за його ознаками.
☼ Це використовували ще наші пращури.
☼ Має білий колір і чудово розчиняється у воді.
☼ Цю гірську породу люди додають у їжу.
☼ Цю копалину видобувають на Донеччині.
Після челенджу, діти вирішили з вчителем поїхати на екскурсію соляними шахтами Соледара. Пройди лабіринтом і довідайся, скільки метрів їм треба пройти.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома