Як грати гами на скрипці - тест до навчального відео https://www.youtube.com/watch?v=8jKuSTb8BdM
Чи обов'язково скрипалеві грати гами?
Чи варто починаючему скрипалеві брати відразу двооктавну чи триоктавну гаму?
З якої гами треба починати тренуватися у виконанні гам?
Перший, найпростіший варіант виконання гами
Які знаки альтерації є в гамі Ре мажор?
У гамі Ре мажор 2 и 3 пальці ставляться...
Яка відстань між 1-2-3 пальцями у Ре мажорі?
Другий варіант гри гами - це...
Що таке довга тоніка?
Другий варіант виконання гами - це...
Як ми граємо гаму по 2 легато?
Як грати гаму по 3 ноти на смичок?
Які знаки альтерації у гамі Ля мажор?
Як розташовуються 2-3 пальці на струнах Ля та Мі у гамі Ля мінор?
Як у даному відео викладач рекомендує займатися гамою Ля мажор?
Чому треба обов'язково грати гами?
З якого елементу складається пісенька "Как под горкой, под горой"?
Яку третю гаму рекомендує вчитель на відео?
У гамі Соль мажор в одну октаву, починаючи з відкритої струни, півтони ставляться...
Чи треба грати гаму Соль мажор з довгою тонікою?
Як тільки ми пройшли гаму Соль мажор, можна переходити до...
На що перш за все треба звернути увагу, коли ми починаємо грати гаму Соль мажор у дві октави?
Як виглядає нове положення пальців у гамі Соль мажор двооктавній?
Чи треба вчити у гамі Соль мажор другу октаву окремо?
Щоб грати гаму чисто, треба...
Чиста струна - це
Перший палець у гамі з відкритої ноти - це...
Чи можна зіграти гаму чисто, якщо тільки засвоїти, як треба розташовувати пальці на струнах?
Чи обов'язково треба витратити деякий час, щоб настроїти 1 палець у гамі відносно відкритої ноти?
Чи варто скрипалеві навчитися чисто грати?
Чи корисне було для тебе це відео?
Чи вдалося тобі засвоїти, яким чином треба вчитися грати гами?
Чи збираєшся ти прямо зараз взяти інструмент, і, користуючись порадами відеоуроку, добре відпрацювати гами Ре мажор, Ля мажор та Соль мажор - а останню навіть у дві октави?
Скільки часу ти збираєшься відпрацьовувати тему цього відеоуроку на практиці?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома