ЯК І КОЛИ РОЗПОЧАВСЯ ПЕРІОД ІМПЕРІЇ (РИМСЬКОЇ)

Додано: 22 березня 2020
Предмет: Всесвітня історія, 6 клас
Тест виконано: 974 рази
12 запитань
Запитання 1

Склад Другого тріумвірату:

варіанти відповідей

Октавіан, Александр і Лепід

Октавіан, Лепід і Марк Антоній

Марк Антооній, Гай Марій і Октавіан

Запитання 2

Октавіану, після розподілу Римської держави, дісталися землі:

варіанти відповідей

Африки

Східні провінції, Єгипет

Італія і західні провінції

Запитання 3

Антоній, вирушивши в східні провінції:

варіанти відповідей

Оселився в Александрії

Вигнав з Єгипту царицю Клеопатру

Одружився з єгипетською царицею Клеопатрою

Запитання 4

Хто з членів Другого тріумвірату позбавив Лепіда влади?

варіанти відповідей

Антоній

Октавіан

Марій

Запитання 5

Епоха Римської імперії розпочалася з:

варіанти відповідей

заснування Другого тріумвірату

закінчення громадянських воєн

початком одноосібної влади Октавіана

Запитання 6

Назвіть рік початку правління Октавіана:

варіанти відповідей

27 р. до н.е.

37 р. до н.е.

47 р. до н.е.

Запитання 7

Октавіана, який вважався "першим із громадян" стали називати:

варіанти відповідей

принцем

імператором

принцепсом

Запитання 8

Октавіан Август створив для особистої охорони і підтримання внутрішнього порядку в державі спеціальні війська:

варіанти відповідей

преторіанці

гвардійці

легіонери

Запитання 9

Імператор Марк Ульпій Траян, що став імператором у 98 році:

варіанти відповідей

більшість свого життя провів у походах

не турбувався станом доріг та морських гаваней

забезпечив турботу держави про сиріт і дітей бідняків

Запитання 10

Найбільших розмірів досягла Римська імперія після завоювання Траяном цієї землі:

варіанти відповідей

Дакії

Галлії

Африки

Запитання 11

Він був правителем Римської імперії впродовж 161 - 180 р.р.:

варіанти відповідей

Марк Аврелій

Марк Траян

Запитання 12

Хто з представників династії Антонінів був "філософом на троні"?

варіанти відповідей

Октавіан Август

Марк Траян

Марк Аврелій

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест