Як орієнтуватися на місцевості. Діагностувальна робота.

Додано: 3 жовтня
Предмет: Я досліджую світ, 4 клас
11 запитань
Запитання 1

З якого боку дерев або пеньків частіше росте мох?

варіанти відповідей

Захід

Схід

Північ

Південь

Запитання 2

Вкажи основні сторони горизонту.

варіанти відповідей

північ, південь, захід, схід

захід, схід

північ, південь

Запитання 3

Найправильніший спосіб визначення сторін горизонту.

варіанти відповідей

За місцевими ознаками

За Сонцем

За Полярною зіркою

За компасом

Запитання 4

Рухома модель земної кулі на підставці, що дає зображення земної поверхні - це...

варіанти відповідей

атлас

карта

глобус

Запитання 5

Уявна лінія, яка діле Землю на північну і південну півкулі.

варіанти відповідей

Паралель

Меридіан

Екватор

Запитання 6

Як правильно орієнтуватися за допомогою Сонця?

варіанти відповідей

Стати обличчям у бік своєї тіні, там буде північ.

Стати обличчям до заходу Сонця, там буде захід.

Стати обличчям до Сонця, там буде схід.

Стати спиною до своєї тіні, там буде північ.

Запитання 7

Горизонт - це . . .

варіанти відповідей

простір Землі, який можна охопити очима

 населений пункт, розташований на відстані майже 5 км.

 підвищення, з якого видно лінію горизонту.

Запитання 8

Чому не завжди можна орієнтуватися за Сонцем?

варіанти відповідей

Сонце може бути приховане за хмарами.

Сонце може бути приховане за горами.

Сонце може бути надто низько на небі.

Сонце завжди можна використовувати для орієнтування.

Запитання 9

Коли компас неправильно показує сторони горизонту?

(кілька варіантів відповіді)

варіанти відповідей

Під час грози.

Біля водойм.

В ясну погоду.

Біля ліній електропередач.

Запитання 10

З якого боку пеньків або дерев найчастіше розташовані мурашники?

варіанти відповідей

З південного боку.

З північного боку.

Зі східного боку.

З західного боку.

Запитання 11

Як треба тримати компас під час визначення сторін світу?

варіанти відповідей

вертикально

горизонтально

на долоні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест