.......(з латини — «догляд, освіта, розвиток») — це сукупність матеріальних і духовних цінностей, створених людством протягом його історії.
..... (з грецької — «будівництво») — мистецтво проєктування, спорудження та художнього оздоблення будівель.
Зикурати — ...... у Вавилоні — будували на великих штучних насипах не лише для захисту від повені, а й для того, щоб вони були видимими з усіх боків та нагадували про зв’язок Неба і Землі.
Головна пам’ятка давньоєгипетської архітектури — ...
У Стародавньому Китаї вже в ............. будували дерев’яні каркасні й глинобитні будинки.
Найбільш грандіозною архітектурною спорудою Стародавнього Китаю, що вражає і нині, є ........... (IV–III ст. до н. е.).
Найвідомішою давньоєгипетською скульптурою є великий .... заввишки 20 м і завдовжки 57 м, висічений зі скелі.
Висячі сади Семіраміди було побудовано у:
Найдавніше із семи див Стародавнього Світу й останнє серед тих, що існують нині. Побудована ця споруда близько середини ІІІ тис. до н. е. як гробниця фараона Хеопса. Висота її зараз становить 138 м.
Співвіднесіть опис витворів мистецтва з країною, де вонм були зроблені. Оберіть правильну відповідь.
1. Храми будували на великих штучних насипах не лише для захисту від повені, а й для того, щоб вони були видимими з
усіх боків та нагадували про зв’язок Неба і Землі. Більшість храмів мали вигляд багатоступінчастої п’яти- чи семиповерхової башти.
2. Художники зображували людей незвично — їхні голови та кінцівки в профіль, а тулуби й очі — в анфас. Однак пропорції
фігури було дотримано. Цікаво, що соціальна нерівність відображалася різницею в масштабах зображуваних фігур. Із часом давньоєгипетські зображення стали «живими» й динамічними.
3. Одним зі значних досягнень мистецтва є живопис на сувої. Основними жанрами його були історичний та побутовий портрети, краєвиди, птахи й квіти
4. Куполоподібні споруди (ступи), де зберігалися буддійські святині (фрагменти тіла Будди та його послідовників), та печерні храми.
А Вавилон
Б Індія
В Єгипет
Г Китай
Обери споруди, які входять до списку «7 нових чудес світу» (2)
Обери назви творів мистецтва давніх єгиптян. (5)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома