Як стати бажаним співрозмовником

Додано: 11 грудня 2023
Предмет: Етика, 6 клас
7 запитань
Запитання 1

Бажаний співрозмовник — це той/та, 

варіанти відповідей

з ким можна провести вільний час.

з ким приємно спілкуватися.

з ким можна обговорити якісь події.

Запитання 2

Спілкування потребує відпрацювання відповідних умінь-  

варіанти відповідей

уміння говорити

уміння слухати

уміння активно слухати

щиро дивитися в очі

уміння робити та приймати компліменти.

Запитання 3

З чого складається розмова?

варіанти відповідей

обмін новинами, прощання.

привітання, обмін новинами.

початок, основну частину (обмін повідомленнями) та завершення

Запитання 4

Установіть відповідність між складовими розмови та їх основними завданнями:

1) Початок розмови 2) Обмін повідомленнями 3) Завершення розмови

а) обговорити основні теми розмови, активне слухання.

б) створити передумови для спілкування у майбутньому

в) зацікавити співрозмовника/ співрозмовницю, привернути їхню увагу. 

варіанти відповідей

1- б, 2- а, 3- в

1-б, 2-в, 3- а

1-в, 2-а, 3-б

Запитання 5

За що можна зробити комплімент ?

варіанти відповідей

за зовнішній вигляд;

за гарну роботу;

за речі, які вам не подобаються;

за особистісні якості;

за допомогу; .

Запитання 6

Як підтримати розмову

варіанти відповідей

обговорити теми, які є для вас спільними;

завжди підтримувати свого співрозмовника, на усе давати згоду;

проявлявити інтерес до співрозмовника (зробити комплімент чи поставите запитання):

наприкінці розмови висловити надію на наступну зустріч:

Запитання 7

Як завершити спілкування

варіанти відповідей

подайте невербальний сигнал про те, що вам треба йти: відведіть погляд, нахиліться до виходу;

прирвіть розмову і попрощайтесь;

скажіть, що мусите іти, запевніть, що вам було приємно спілкуватися і ви сподіваєтеся на наступну зустріч;

кінець розмови має бути невимушеним. Постарайтесь обрати для цього слушний момент. Не переривайте співрозмовника/ співрозмовницю на півслові;

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест