Японія, Китай, Османська імперія

Додано: 8 лютого 2022
Предмет: Всесвітня історія, 9 клас
Тест виконано: 1112 разів
23 запитання
Запитання 1

Форма управління країни великими феодалами, що склалася в хІІ- хІхст в Японії за якою імператор був позбавлений реальної влади

варіанти відповідей

сьогунат

самурайство

монархія

диктатура

Запитання 2

Доба Мейдзі в Японії розпочалася за правління імператора...

варіанти відповідей

Токугави

Моцухіто

Танаки

Басьо

Запитання 3

Доба Мейдзі ввійшла в історію як

варіанти відповідей

роки послаблення Японії

освічене правліня

"золотий вік"

доба добробуту

Запитання 4

Продовжить речення:

До середини ХІХ ст. Японія проводила політику...

варіанти відповідей

експансії у Корею

самоізоляції

загарбання Китаю

Колоніалізму

Запитання 5

Якій острів захопила Японія у кінці ХІХ ст. 

варіанти відповідей

 Шандунь

Суматра

Мадагаскар

Тайвань

Запитання 6

Протягом декількох століть Японія була "закритою" країною. Країна, яка відіграла головну роль у "відкритті" Японії -

варіанти відповідей

США

Росія

Велика Британія

Франція

Запитання 7

До витоку з Китаю срібних грошей, знецінення державної валюти та збідніння громадян призвела

варіанти відповідей

невміле державне управління

"закритість" економіки Китаю

контрабанда опіумом

купівля зброї, щоб протистояти провідним державам світу

Запитання 8

Розповсюдження опіуму в Китаї було частиною плану економічного захоплення з боку

варіанти відповідей

Японії

США

Великої Британії

Індії

Запитання 9

Постанці, учасники селянської антифеодальної війнив Китаї проти династії Цин називались

варіанти відповідей

Манчжури

Тайпіни

Іхетуані

Сунь Ятсени

Запитання 10

Оберіть правильні народні принципи Сунь Ятсена

варіанти відповідей

патріотизм, народовладдя, народний добробут

комунізм, народовладдя, народний добробут.

націоналізм, народовладдя, народний добробут.

самостійність, народовладя, народний добробут

Запитання 11

Яке місто було столицею давнього Китаю?

варіанти відповідей


Кіото

Токіо

Пекін

 Нанкін

Запитання 12

Хто сформулював "три народні принципи" з метою перетворень у Китаї?

варіанти відповідей

Хун Сюцюань

 Сунь Ятсен

Ци Сі

 Кан Ювей

Запитання 13

Яку назву мала національна партія Китаю?

варіанти відповідей

Гоміндан

Іхетуань

Ріккен Дзіюто

Мейдзі

Запитання 14

В якій країні європейськими державами проводилася політика "відкритих дверей"

варіанти відповідей

Японія

Китай

Османська імперія

Іран

Запитання 15

Що являли собою "опіумні війни" для Китаю

варіанти відповідей

прагнення китайців купувати опіум дешево

прагнення китайців зупинити поширення опіумної залежності серед населення

прагнення англійців продавати опіум та знищити таким чином китайську націю

прагнення англійців дорого продавати опіум

Запитання 16

Хто був ідеологом руху тайпінів

варіанти відповідей

Хун Сюцюань

Юань Шикай

Сунь Ятсен

Кан Ювей

Запитання 17

Оберіть всі правильні відповіді щодо Японії

варіанти відповідей

національна валюта - юань

національна валюта - єна

перемога в російсько-японській війні

країни Європи проводили тут політику "відкритих дверей"

тут було повстання тайпінів

Корея - колонія цієї країни

Запитання 18

В результаті яких подій був "відкритий" Китай

варіанти відповідей

народне повстання

"опіумні війни"

природня катастрофа

Китай не був "зачиненою країною"

Запитання 19

Хто очолив революціонерів Китаю

варіанти відповідей

Цінь Шихуанді 

Сима Цянь 

День Сяопин 

Сунь Ятсен

Запитання 20

Період модернізації в Османській імперії називався:

варіанти відповідей

 доба "Мейдзі"

 бехаїзм

танзімат

сто днів реформ

Запитання 21

Соціальна база молодотурків

варіанти відповідей


яничари

молода інтелігенція

селяни

робітники

Запитання 22

Лідер молодотурецької революції

варіанти відповідей

Абдул-Гамід ІІ


Ібрагім Шинасі

 Ахмед Реза

 Магомед ІІ

Запитання 23

Головна мета молодотурків

варіанти відповідей


відновлення Конституції 1876 р.

 збереження імперії

надання автономії нетурецьким народам

скасування економічної залежності від іноземців

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест