Японія, Китай, Османська імперія та Персія в кінці 19 ст. - на початку 20 ст.

Додано: 21 травня 2020
Предмет: Всесвітня історія, 9 клас
Тест виконано: 322 рази
30 запитань
Запитання 1

1. Одна відповідь. Мирний договір, за яким Сербія, Румунія та Чорногорія отримали незалежність, Болгарію було проголошено васальним князівством Туреччини. Росія анексувала Південну Бессарабію

варіанти відповідей

Балканський

Будапештський

Сан-Стефанський

Паризський

Запитання 2

2. Одна відповідь. Повалення сьогунату токугава було в

варіанти відповідей

Японії

Китаї

Османській імперії

В Манчьжурії

Запитання 3

3. Одна відповідь. «Опіумні» війни були

варіанти відповідей

в Японії

в Китаї

в Османській імперії

Усі відповіді вірні

Запитання 4

4. Одна відповідь. Європейські держави назвали цю державу

«хворою» і стали вирішувати її долю. Мова йдеться про-

варіанти відповідей

Японію

Китай

Османську імперію

Манчьжурію

Запитання 5

5. Одна відповідь. Укажіть роки протягом яких тривала "Доба Мейдзі".

варіанти відповідей

1863-1868 роки

 1868-1912 роки

1894-1895 роки

1867-1868 роки

Запитання 6

6. Декілька відповідей. Які були наслідки реформ в Японії в 70-ті рр. ХІХ ст.?


варіанти відповідей

ніяких

поклали край міжнародній ізоляції

Японії, долучили до світового

господарства

сприяли формуванню індустріального

суспільства

початок японо-китайська війна

Запитання 7

7. Одна відповідь. Укажіть роки японо - російської війни початку ХХ століття.


варіанти відповідей

1905-1907 рр.

1914-1918 рр

1894-1895 рр.

1904-1905 рр

Запитання 8

8. Одна відповідь. На початку ХХ ст. в Китаї Сунь Ятсен сформулював принципи модернізації, які називаются...

варіанти відповідей

рух тайпінів

"політичне самопосилення"

"антитрестівський закон"


"три народні принципи"

Запитання 9

9. Одна відповідь. Який рух у Китаї розпочав війну проти іноземних загарбників?:

варіанти відповідей

Рух Тайпінів

Революція Мейдзі

Сінхайська революція

Рух іхетуанів

Запитання 10

10. Декілька відповідей. Основні наслідки Сіньхайської революції

варіанти відповідей

Повалення монархії

Ліквідація колоніальної залежності

Проголошення республіки в Індії

Проголошення республіки в Китаї

Запитання 11

11. Одна відповідь. Чому в сер. XVII ст. Токугава Ієміцу прийняв рішення про "закриття" країни?

 

варіанти відповідей

Для збереження давніх традицій                                    

 

                                             

Для придушення повстання князів

Для поширення католицизму   

Для запобігання епідемій

Запитання 12

12. Одна відповідь. Під тиском флоту якої країни Японія відкрила свої порти? 

                                                           

варіанти відповідей

Німеччини 

  Франції  

США        

Великобританії

Запитання 13

13. Одна відповідь. Обери реформу, яка НЕ відноситься до проведених імператором Муцухіто в 70-80х рр ХІХ ст в Японії

 

           

варіанти відповідей

Освітня 

Аграрна

Релігійна 

Земська

 Фінансова 

Військова 

Запитання 14

14. Одна відповідь. В якому році Японія стала  Конституційною монархією?      

варіанти відповідей

 1868

1872

1881

1889.

Запитання 15

.15. Одна відповідь. Територія якої країни призвела до війни. між Японією і Китаєм у 1894-1895 рр?

варіанти відповідей

Лаосу 

В'єтнаму

 Кореї 

Тайваню

Запитання 16

16. Одна відповідь. Яка імператорська династія була останньою при владі в Китаї?

                                               

варіанти відповідей

 Хань     

 Вень

Цін   

Мін

Запитання 17

17. Одна відповідь.  Яка держава щодо Китаю проводила політику "відкритих дверей" і "рівних можливостей"?

                                     

варіанти відповідей

США   

Німеччина     

 Японія 

 Росія

Запитання 18

18. Одна відповідь. Яку партію очолював Сунь Ятсен на початку ХХст.?

 

варіанти відповідей

комуністичну 

тайпінів

гоміндан

іхетуань

Запитання 19

19. Одна відповідь. Сіньхайська революція відбулася в: 


 


варіанти відповідей

1911-1916р.р.

1900 -1913р.р.

 1911-1919р.р.

 1911-1913р.р.

Запитання 20

20. Одна відповідь. Визначте зміст карикатури кінця ХІХ ст.

варіанти відповідей

Китай диктує іноземцям ціни на своєму ринку

нав'зування європейцям китайської культури

розділ європейцями сфер впливу в Китаї

дружній шарж

Запитання 21

21. Одна відповідь. Лідер молодотурецького руху з 1889 р.

варіанти відповідей

Ахмед Реза

Абдул-Гамід

Абдул-Азіз

Запитання 22

22. Одна відповідь. Як звали турецького султана, автора політики ТАНЗІМАТ

варіанти відповідей

Селім ІІІ

Махмуд ІІ

Абдул Меджид

Абдул-Азіз

Запитання 23

23. Одна відповідь. В якому році молодоосмани підняли повстання в Салоніках за відновлення роботи парламенту і Конституції

варіанти відповідей

1908 р.

1909 р.

1910 р.

1911 р.

Запитання 24

24. "Зулюм" (Гніт) так називали період правління якого турецького султана



варіанти відповідей

Абдул-Гамід ІІ

Махмуд V

Махмед ІІ

Селім ІІІ

Запитання 25

З запропонованого переліку оберіть наслідки революції 1905-1911 років в Ірані (два варіанта)

варіанти відповідей

Зусиллями Англії і Росії революцію було придушено

Звільнено країну від колоніальної залежності

Відновлено абсолютну монархію

Частина революційних завоювань збереглася.Іран перетворився на конституційну монархію

Запитання 26

Законодавчий орган, утворений у ході революції в Ірані називався

варіанти відповідей

Меджліс

Шаріат

Джихад

Кортес

Запитання 27

Які події відбувалися в Ірані у 1900,1901, 1903 роках.

варіанти відповідей

національно-визвольні повстання

масові страйки

Голодні бунти

Релігійні війни

Запитання 28

Наступником Абдул-Хаміда ІІ на османському троні став





варіанти відповідей

Мехмед ІІ

Селім ІІІ

Ахмед

Сулейман І

Запитання 29

Ідеологія правління Абдул-Хаміда, що передбачала ісламізацію та османізацію всіх народів Османської імперії отримала назву

варіанти відповідей

паносманізм

панісламізм

панславізм

пантюркізм

Запитання 30

Таємна політична організація, створена в 1889 р. в Стамбулі називалася

варіанти відповідей

Свобода і братерство"

Націоналізм і народовладдя"

Земля і воля"

Єднання і прогрес"

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест