Японія у другій половині ХІХ на початку ХХ ст.

Додано: 31 січня 2021
Предмет: Всесвітня історія, 9 клас
Тест виконано: 387 разів
11 запитань
Запитання 1

Форма управління Японією протягом ХVІІ-першої половини ХІХ ст., коли влада в державі зосередилася в руках полководців.

варіанти відповідей

каганат

самурайонат

сьогунат

протекторат

Запитання 2

Епоха Мейдзі розпочалася у:

варіанти відповідей

1853 р.

1868 р.

1905 р.

1898 р.

Запитання 3

Епоха "Мейдзі" означає:

варіанти відповідей

"імператорська влада"

"освічене правління"

"відкриття Японії"

"освічений абсолютизм"

Запитання 4

Зовнішня політика Японії характеризувалася:

варіанти відповідей

захистом від агресії

нейтралітетом

пасивністю

експансією по відношенню до Китаю та Кореї

Запитання 5

За Конституцією 1889 р. Японія стала:

варіанти відповідей

конституційною монархією

парламентсько-президенською республікою

федерацією

імперією

Запитання 6

Конституція Японії була прийнята

варіанти відповідей

1868 р.

1878 р.

1889 р.

1894 р.

Запитання 7

Назвіть країни, які на початку ХХ ст. буги головними противниками Японії у боротьбі за першість в Азійсько-Тихоокеанському регіоні (2 правильні відповіді)

варіанти відповідей

Китай

Австралія

США

Росія

Індія

Запитання 8

Яка назва закріпилася за територією Балкан, підкреслюючи напруженість міжнародної ситуації в цьому регіоні

варіанти відповідей

"Пороховий погріб"

"Точка вибуху"

"Європейська бочка дьогтю"

"Запалений сірник"

Запитання 9

Перша Балканська війна була спрямована проти

варіанти відповідей

Болгарії

Османської імперії

Австро-Угорщини

Російської імперії

Запитання 10

Вкажіть роки першої Балканської війни

варіанти відповідей

1900-1905 рр.

1914-1918 рр.

1910-1912 рр.

1912-1913 рр.

Запитання 11

Назвіть європейські держави, чиї інтереси найбільше перетнулися на Балканах

варіанти відповідей

Росія та Велика Британія

Австро-Угорщина та Німеччина

Німеччина та Османська імперія

Росія та Австро-Угорщина

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест