Японія у міжвоєнний період

Додано: 1 квітня 2022
Предмет: Всесвітня історія, 10 клас
Тест виконано: 321 раз
7 запитань
Запитання 1

У меморандумі Танака, поданому імператору Японії в 1927 р., зазначалося: «Для того щоб завоювати світ, ми маємо спочатку завоювати…» 

варіанти відповідей

Сингапур 

Індокитай 

 Індію 

Китай

Запитання 2

У міжвоєнний період існувало два альтернативні шляхи розвитку Японії, оберіть прояви " демократичного"

варіанти відповідей

Запровадження загального виборчого права для чоловіків

Розробка планів широкомасштабної експансії в Тихоокеанському регіоні (меморандум Танака)

Становлення багатопартійності

Започаткування системи соціального забезпечення

Зміцнення й переозброєння флоту, армії. Збільшення військових витрат

Розгортання масового робітничого і демократичного рухів

Запитання 3

У міжвоєнний період існувало два альтернативні шляхи розвитку Японії, оберіть прояви " експансіоністського"

варіанти відповідей

Запровадження загального виборчого права для чоловіків

Розробка планів широкомасштабної експансії в Тихоокеанському регіоні (меморандум Танака)

 Прийняття закону про охорону громадського порядку, який посилив поліцейські переслідування

Започаткування системи соціального забезпечення

Зміцнення й переозброєння флоту, армії. Збільшення військових витрат

Здійснення обмежених військових акцій у Китаї

Запитання 4

Коли розпочалось вторгнення Японії на територію Китаю?

варіанти відповідей

1932

1931

1937

1930

Запитання 5

Яку назву дістав пакт, що був укладений на основі угоди між Німеччиною та Японією у листопаді 1936 р.?

варіанти відповідей

Антидемократичний

Антикомінтернівський

 Антифашистський

Антикомуністичний

Запитання 6

Оберіть дату виходу Японії з Ліги Націй

варіанти відповідей

1933

1937

1935

 1936

Запитання 7

Встановіть хронологічну послідовність

А. Вихід Японії з Ліги Націй

Б. Меморандум Танаки

В. Створення Манчжоу – Го

Г. « рисові бунти» в Японії

варіанти відповідей

АВБГ

ГБВА

ВГБА

БГВА

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест