1. Визначте головну думку твору Івана Франка “Захар Беркут”:
2. Чим, на думку Захара Беркута, тухольці побороли монголів?
3. Епіграф до твору "Захар Беркут" І.Франко узяв з твору
4. У центрі подій твору Андрія Чайковського «За сестрою» знаходиться родина
5. Де було звичне місце зустрічі козаків у степу («За сестрою»А.Чайковський)?
6. Визначте жанрову приналежність повісті М.Стельмаха «Гуси-лебеді летять…»:
7. М.Стельмах присвятив свій твір «Гуси-лебеді летять…»:
8. У чому полягає значення символічного образу гусей-лебедів у творі М.Стельмаха «Гуси-лебеді летять…».
9. Установіть відповідність:
ТВІР
ОБРАЗ, ДЕТАЛЬ,СИМВОЛ
1) "Мені тринадцятий минало" Т.Шевченко
2) "За сестрою" А. Чайковський
3) "Захар Беркут"І.Франко
4) "Гуси-лебеді" М. Стельмах
А) сідло з коштовностями, аркан, Мустафа-ага
Б) ягнята, плоскінь, дівчина
В) чабан, могила, зілля
Г) ведмедиця, перстень, Сторож
Д) книга, насіння, гриби
10. Установіть відповідність між героями та твором:
ГЕРОЇ
1) Мирослава, Максим, Бурунда-бегадир
2) Михайлик, Дем'ян, Себастьян
3) чорнобрива дівчина, ворожка, мати
4) Павлусь, Семен Непорадний, Девлет-гірей
ТВІР
А) Т.Шевченко "Тополя"
Б) І.Франко "Захар Беркут"
В) Т.Шевченко "Мені тринадцятий минало..."
Г) А.Чайковський "За сестрою"
Д) М. Стельмах "Гуси-лебеді"
12. Установіть відповідність між персонажами та портретними деталями:
ГЕРОЙ
1) Мирослава
2) Захар Беркут
3) Максим Беркут
ПОРТРЕТ
А)«з невеличким бобровим ковпаком на голові», «чорні, палкі очі»
Б)«поважний поставою, строгий лицем», «сильний і кремезний»
В) «нестарий ще чоловік», «лице його було порите глибокими шрамами»
Г)«спокійний, свобідний в рухах і словах»
Автобіографічними творами є... (укажи кілька варіантів):
Героїчна за змістом, а романтична за подіями та героями (повість, у якій зображено героїчні вчинки виняткового героя у надзвичайних обставин) - це жанр твору:
Характеристику Павлуся Судака - героя твору А. Чайковського "За сестрою" подано у рядку:
Знайдіть асоціативний ряд, який стосується Т. Шевченка (без помилок):
Знайдіть автопортрет Т. Шевченка, який відповідає періоду створення "Як умру, то поховайте"
Події в баладі «Тополя» розгортаються в такій послідовності (завдання від О. Авраменка)
Укажіть асоціативний ряд, який стосується твору "Захар Беркут"
Оберіть цитати з твору І. Франка "Захар Беркут", які стали афоризмами. (укажіть кілька відповідей):
Іва́н Їжаке́вич - український живописець - ілюстратор «Кобзаря» - у 1928 році написав картину, назва якої відповідає назві твору. Укажіть твір, який ілюстрував художник
Його називали Титаном праці, Українським Мойсеєм, Велетнем філософської думки, Генієм галицької землі. Він автор історичної повісті. Про кого йдеться?
Укажіть ілюстрацію-відповідь: ... — дворядкова народна пісня (співанка)-танок, кожен рядок якої має 14 складів з обов'язковою цезурою (паузою) після восьмого складу.
До суспільно-побутових пісень належать пісні, указані у варіантах....(оберіть кілька відповідей):
Про які часи йдеться у повісті «За сестрою» А. Чайковського?
Михайлик ( «Гуси-лебеді летять»)від діда дізнався про ключі:
У поезії «Заповіт» Т. Шевченка звучить заклик до боротьби, виражений словами:
Дід Дем’ян ( «Гуси-лебеді летять») розповідав Михайлику, що лебеді на своїх крилах приносять:
Пісня «Стоїть явір над водою» належить:
Про кого думав Захар Беркут, відмовляючись обміняти сина на звільнення монголів?
У якій послідовності здебільшого розміщено сюжетні елементи в художньому творі?
Якому персонажеві належать ці слова: «Тепер я не можу вважати його батьком, бо не хочу зраджувати свого краю...»?
Як мати поставилась до прояву милосердя з боку Михайлика до бідної жінки?( «Гуси-лебеді летять» М. Стельмах):
«Ой на горі та женці жнуть» - це пісня:
Які рядки «Заповіту» Т. Шевченка розкривають головну думку вірша?
Автобіографічна повість - це:
Яке прохання було у Павлуся до Девлета Гірея?
Про яке село йдеться мова у творі «За сестрою»?
Чого не знав Михайлик, коли вчителька перевіряла його готовність до навчання в школі ?
За наказом хана Ганнуся повинна була жити (Чайковський «За сестрою»):
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома