Задачі

Додано: 2 травня 2022
Предмет: Математика, 4 клас
Копія з тесту: Задачі
Тест виконано: 257 разів
8 запитань
Запитання 1

Швидкість гепарду 100 км/год. Швидкість лева становить 3/5 швидкості гепарду, а швидкість жирафа становить 4/20 швидкості лева. Чому дорівнює швидкість жирафа?

варіанти відповідей

12 км/год

24 км/год

23 км/год

Інша відповідь

Запитання 2

На листі 56 пиріжків. З них 2/4 - пиріжки з капустою, 2/7 - пиріжки з картоплею, а решта - пиріжки з цибулею. Скільки пиріжків із цибулею було на листі?


варіанти відповідей

11

14

13

12

Запитання 3

Дубові 600 років. Вік липи становить 3/5 віку дуба, а вік осики - 2/9 віку липи. Скільки років осині?


варіанти відповідей

60

70

80

90

Запитання 4

У Дані 78 листівок із тваринами. Листівки з квітами становлять 2/3 листівок із тваринами, а листівки із містами — 3/4 листівок із квітами. Скільки листівок із містами у Дані?


варіанти відповідей

48

30

39

40

Запитання 5

У пакеті лежало 48 м'ятних пряників. Медові становлять 3/4 м'ятних пряників, а фруктові – половину медових пряників. Скільки фруктових пряників у пакеті?


варіанти відповідей

18

19

17

16

Запитання 6

Два літаки одночасно вилетіли з аеродрому в протилежних напрямках. Через півгодини після вильоту відстань між ними була 720 км. Перший літак летів зі швидкістю 15 км/хв. З якою швидкістю летів другий літак ?

варіанти відповідей

540 км/год

550 км/год

500 км/год

450 км/год

Запитання 7

З одного річкового порту в інший одночасно вийшли теплохід та катер . Швидкість теплохода дорівнює 32км/год , а швидкість катера – 48км/год . Яка відстань буде між ними через 6год після початку руху ?

варіанти відповідей

123 км

96 км

23 км

87 км

Запитання 8

Рух назустріч З пункту А в пункт Б, відстань між якими 144 км, виїхав мотоцикліст зі швидкістю 60 км/год. Одночасно з ним з пункту Б в пункт А виїхав назустріч велосипедист зі швидкістю 12 км/год. Через скільки годин вони зустрінуться?

варіанти відповідей

3 год

2,5 год

2 год

1,5 год

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест