Одна сторона трикутника на 14 см менша від другої та у 2 рази менша від третьої. Периметр трикутника дорівнює 122 см. Складіть рівняння для розв'язання задачі (знаходження однієї сторони).
Одна сторона трикутника на 14 см менша від другої та у 2 рази менша від третьої. Периметр трикутника дорівнює 122 см. Знайдіть сторони трикутника.
Периметр прямокутника дорівнює 13 дм, одна з його сторін на 1,5 дм більша за сусідню. Знайдіть площу прямокутника.
Периметр прямокутника дорівнює 13 дм, одна з його сторін на 1,5 дм більша за сусідню. Складіть рівняння для розв'язання задачі (знаходження однієї сторони).
У першому кошику було 16 яблук, а в другому - 12. На перерві діти з'їли 10 яблук. Скільки всього яблук залишилося в обох кошиках разом?
Було - 11 кг і 6 кг
Продали - 8 кг
Залишилося - ?
У зошиті 48 сторінок. Першого тижня списали 18 сторінок, а другого - 10. Скільки сторінок залишилося в зошиті?
На парковці стояло 18 легкових машин і 12 вантажних. Поїхало з парковки 10 машин. Скільки машин заишилося на парковці?
За 5 пар рукавичок заплатили 55 грн. Яка вартість семи таких пар?
Умова:
5 пар— 55 грн
7 пар— ? грн
4 робітники за 5 робочих днів розпиляли на дошки 240 колод. За скільки днів 2 робітники розпиляють 192 таких колоди?
Умова:
5 роб. за 5 днів— 240
2 роб. за ? днів— 192
Обери правильне розв'язання задачі за малюнком.
Обери правильну відповідь складу числа 6
Який вираз є розв'язком задачі?
У кравчині було два відрізи тканини - 16м і 18м. Із цієї тканини вона пошила плаття. Скільки платтів вона пошила, якщо на одне плаття вона витрачала 2м тканини?
Розв′яжіть рівняння 4(х-6)=х-9
Розв′яжіть рівняння 0,3(6-2у)=4,5-0,7(у+9)
Розв′яжіть рівняння 5:(х+3)=6:(2х-5)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома