У магазині було 3 т 480 кг цукру. За перший день продали 2/3 цукру, а за другий – 3/4 решти. Скільки кілограмів цукру продали за другий день?
У цистерні було 42 т 7 ц бензину. Першого дня неї взяли 3/7 від усього бензину, а другого дня - 3/4 від остачі. Скільки бензину взяли другого дня?
Господар мав вивезти з городу 49 ц картоплі. Першого дня він вивіз 2/7 усієї картоплі, 3 другого дня – 1/5 тієї картоплі, що залишилася. Скільки картоплі вивіз господар другого дня? (КІЛЬКА ВІДПОВІДЕЙ)
Відстань між будинком і ставком 5 км 75 м. Рибалка пройшов 1/5 цієї відстані. Який шлях йому залишилося пройти? (КІЛЬКА ВІДПОВІДЕЙ)
Із пшениці виготовляють крупи. Маса круп становить 3/5 маси пшениці, а решту становлять кормові відходи. Скільки можна одержати круп і кормових відходів із 500 ц пшениці?
Першого дня селяни відправили на елеватор пшеницю на 10 машинах, по 2 т 4 ц у кожній; другого дня – 7/10 того, що відправили першого дня. Скільки пшениці відправили селяни за два дні?
Взуттєва фабрика виготовила 3600 пар взуття, 2/9 від усього становило дитяче взуття, жіночого було 1250 пар, а решта — чоловіче. Скільки пар чоловічого взуття виготовила фабрика?
У магазині було 420 телевізорів, 1/7 всіх телевізорів продали. На скільки менше телевізорів продали, ніж залишилося?
Довжина шкільного саду прямокутної форми 45 м, ширина - 32 м. 1/4 площі саду відведено під ягідні кущі, а решту площі - під яблуні. Скільки квадратних метрів площі відведено під яблуні?
У магазині після обіду продали 39 кг 600 г цукерок, що становить 1/3 всієї кількості цукерок, проданої до обіду. Після цього у магазині залишилося 68 кг 450 г цукерок. Визнач масу цукерок, яка була в магазині спочатку.
У коморі було 350 кг цукру. За зиму витратили 6/7 усього цукру. На кільки кілограмів цукру витратили за зиму менше?
Маса пшеничних пластівців при їх виробництві становить 4/5 від маси пшениці, а решту становлять кормові відходи. Скільки можна отримати пластівців і кормових відходів із 200 т пшениці?(КІЛЬКА ВІДПОВІДЕЙ)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома