Іванко задумав число, збільшив його в 7 разів, відняв 9, поділив на 6, додав 15, поділив на 3 і отримав 8. Яке число задумав Іванко?
P.S: розв'язуй задачу з кінця. Якщо розв'язуємо з кінця, то змінюємо дії на протилежні; до ділення протилежне множення, до віднімання - додавання.
Сашко за 3 місяці накопив деяку суму грошей. За перший місяць літа він витратив половину всіх грошей та ще 20 грн. За другий місяць - половину залишку та ще 40 грн. За третій місяць - половину нового залишку та останні 10 грн. Скільки грошей накопив Сашко?
Господиня продала першому покупцеві половину яблук, які вона мала та ще 6. Другому - половину залишку та ще 8, а третьому - половину нового залишку та ще 9 груш. Скільки груш було в господині спочатку?
Якщо від задуманого числа відняти 4 і до результату додати 9, то отримаємо 15. Яке число задумали?
P.S: виконуй з кінця та протилежні дії.
Буратіно знайшов скарб.
Це була скриня із золотими монетами. Половину монет він віддав Мальвіні. 12 монет позичив коту Базиліо.
По дорозі до тата Карло Буратіно знайшов ще 5 монет. Після цього в нього стало 25 монет. Скільки монет було у скрині спочатку?
Бабуся продавала на базарі яблука. За першу годину вона продала половину усіх яблук. За другу годину - половину тих яблук, що залишилися. Після 2-х годин торгівлі в кошику лежало всього 7 яблук. Скільки яблук принесла бабуся на базар?
Роздивіться уважно, котру годину показують годинники,
зображені на малюнку. Один на півгодини відстає, другий — на сорок хвилин поспішає, а третій — стоїть. Визначте котра година насправді.
У трьох мішках зберігаються греча, рис та цукор. На мішках написано: гречка, рис та гречка або цукор, але насправді це не відповідає дійсності. Роздивись уважно малюнок і з'ясуй чим наповнений мішок з написом РИС?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома