Загальна характеристика педагогічних технологій

Додано: 29 березня 2021
Предмет:
Тест виконано: 37 разів
10 запитань
Запитання 1

технологізація - це

варіанти відповідей

не­ухильне дотримання змісту і послідовності етапів впро­вадження нововведень

способи і засоби оброблення матеріалів, мистецтво володіння процесом

сукупність прийо­мів і засобів, спрямованих на чітку й ефективну органі­зацію навчальних занять

Запитання 2

Усі технології поділяють на два види

варіанти відповідей

Промислові

Предметно-методичні

Соціальні

Локальні

Запитання 3

Термін «педагогічна технологія» з'явився ....

варіанти відповідей

у 1896 р

у 1886 р

у 1906 р

у 1885 р

Запитання 4

Одним із перших оприлюднив ідею технологізації навчального процесу

варіанти відповідей

Жан-Жак Руссо 

Джеймс Саллі

Ян-Амос Коменський

Йоганн-Генріх  Песталоцці

Запитання 5

Педагогічна технологія може функціонувати на таких рівнях:

варіанти відповідей

Локальний  (модульний)

Освітній

Загальнопедагогічний

Предметно-методичний

Педагогічний

Технологічний

Запитання 6

Технологічний процес- це

варіанти відповідей

умовне зображення технології процесу, поділ його на окремі функціональні елементи і позначення логіч­них зв'язків між ними

система технологічних одиниць, зорієн­тованих на конкретний педагогічний результат

опис процесу у вигляді покрокової, поетапної послідовності дій із зазначенням засобів, що використовуються

Запитання 7

Педагогічні технології ма­ють у своїй основі такі концепції засвоєння соціального досвіду

варіанти відповідей

асоціативно-рефлекторне навчання

тео­рія проблемного навчання

теорія поетапного формування розумових дій

сугестопедична  концепція навчання

побудова на одній теорії

теорія нейролінгвістичного програмування

теорії змістового узагальнення

Запитання 8

Класифікація, за якою педагогічні технології згрупова­но

варіанти відповідей

За рівнем застосування

За провідним чинником психічного розвитку

За філософською основою

Поетап­не формулювання дидактичних завдань

За науковою концепцією засвоєння досвіду

За ставленням до дитини

 За орієнтацією на особистісні структури

  За типом організації та управління пізнавальною діяльністю

Запитання 9

Педа­гогічна технологія має такі специфічні сутнісні ознаки

варіанти відповідей

концептуальність

організація навчання

діагностичне визначення цілей і результативності

управління

коригованість

візуалізація

зміна стосунків у педагогічному процесі

поділ процесу на етапи, дії, операції

Запитання 10

До критеріїв оцінювання педагогічної технології на етапі функціонування належать

варіанти відповідей

поділ процесу на етапи, дії, операції;


алгоритмічність


зміст навчання

технологічна послідовність реалізації етапів, ви­конання дій, операцій

методи навчання

організація навчання

система дидактичних засобів

управління

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест