Для наукового психологічного і стихійно-емпіричного дослідження загальними є:
До яких явищ належать відчуття, сприймання, мислення, уява?
Лонгітюдний метод дослідження (За Б.Г.Ананьєвим) відноситься до:
Активне втручання дослідника в діяльність дослідженого з метою створення умов для встановлення психологічного факту називається:
Зовнішніми проявами психічної діяльності людини є:
Серед таких понять, як активність, труд, трудові дії, діяльність, більш широким є таке поняття:
Активна взаємодія людини з середовищем, при якому вона досягає свідомо поставленої мети, що виникає як наслідок обумовленої її потреби, мотиву, є :
Процеси, які пов’язують сприймання і рух, називаються:
Із таких понять: «індивід», «особистість», «суб’єкт діяльності», «індивідуальність» – найбільш широким за змістом є поняття:
Вид мислення, який опирається на безпосереднє сприймання предметів, реальне перетворення в процесі дій з предметами, називається мисленням:
Вищим видом пам’яті вважається пам’ять:
Вид пам’яті, який заснований на встановленні смислових зв’язків в матеріалі, що запам’ятовується, називається пам’яттю:
Зосередженість уваги на об’єкті в силу будь-яких його особливостей називається увагою:
Основою класифікації уяви на зорову і слухову є:
Мрія – це така характеристика уяви, як:
Збільшення або зменшення предмета, зміна кількості частин предмета або їх зміщення відомо як:
Як називається форма мовлення, коли говорить лише одна людина, а інші лише сприймають її?
У чому суть взаємозв’язку мови та мислення?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома