Підручник за редакцією В.М.Лелека, А.М.Бахтін, Е.В. Винограденко .- Харків: видавництво "Ранок", 2018
Як називаються поранення, обумовлені дією тупого або гострого предмета?
До якого виду травм відносяться пошкодження двох і більше органів в одній порожнині чи травм в межах двох і більше пошкоджень кісток?
В залежності від обставин виникнення травм, умов та характеру ушкодження розрізняють такі види травм:
Зниження вуличного травматизму досягається шляхом
Виберіть ознаки вибухонебезпечного предмета
Короткочасна непритомність, двоїння в очах, нетривале блювання свідчать про
При виявленні вибухонебезпечного предмета телефонують за номером:
Напруження черевного пресу, посилення болючості в місці травми при кашлі є ознакою закритої травми
Поверхневе переривчасте дихання, тупий біль в області травми, що посилюється при глибокому вдиху чи кашлі, кашляння кров'ю, затихання болю в положенні сидячи свідчать про
До якого виду травм відносяться пошкодження спричинені одним травмуючим чинником, але в результаті якого відбувається пошкодження внутрішніх органів в різних порожнинах та різних частинах опорно-рухового апарату?
За тяжкістю впливу на організм та клінічними показниками пошкодження, викликані зовнішніми чинниками травми поділяються на:
Відповідно до наявності або відсутності порушень цілісності зовнішніх покривів тіла вирізняють травми:
Які заходи необхідно здійснити щодо рятування постраждалих в ДТП?
Чого не можна робити у випадку ДТП?
Пошкодження, які виникають в результаті падіння людини з висоти називаються?
Які ознаки свідчать про тяжку травму голови?
Які ознаки свідчать про травму грудної клітки (перелом ребер)?
Які ознаки свідчать про тупу травму живота (забій) ?
Які ознаки свідчать про легку травму голови?
При виявленні підозрілого предмета в транспорті необхідно:
Чого не можна робити при виявленні підозрілого предмета в транспорті ?
Оберіть ознаки перелому:
Які травмуючі чинники під час вибуху впливають на організм людини?
Чого НЕ можна робити при проникаючій травмі живота?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома