Загальні ознаки та рівні надзвичайних ситуацій.

Додано: 9 квітня 2020
Предмет: Захист України, 10 клас
Тест виконано: 1195 разів
18 запитань
Запитання 1

Надзвичайна ситуація це 

варіанти відповідей

швидке поширення заразної хвороби людей, тварин та рослин, що значно перевищує звичайний рівень захворюваності на цю хворобу на відповідній території.

порушення нормальних умов життя і діяльності людей на об'єктах або територіях, спричинене аварією, катастрофою, епідемією, стихійним лихом, епізоотією, епіфітотією, великою пожежею, застосуванням засобів ураження, що призвели або можуть призвести до людських і матеріальних втрат, а також велике зараження людей і тварин 

масове поширення інфекційної хвороби на певній території за невеликий проміжок часу

) порушення нормальних умов життя і діяльності на об'єктах або територіях, спричинене недбалою поведінкою людини 

Запитання 2

Цивільний захист - це

варіанти відповідей

Функція держави, спрямована на захист населення, територій...

Функція держави, спрямована на захист прав людини 

Реалізація державної політики, спрямованої на забезпечення безпеки 

Функція держави, спрямована на захист суверенітету

Запитання 3

Що таке Єдина державна система цивільного захисту? 

варіанти відповідей

Рівноправність громадян 

Сукупність громадян 

Сукупність органів управління 

Недоторканність і безпека 

Запитання 4

Небезпечна подія техногенного характеру, що створює на об'єкті, території або акваторії загрозу для життя і здоров’я людей і призводить до руйнування будівель, споруд, обладнання і транспортних засобів, порушення виробничого або транспортного процесу чи завдає шкоди довкіллю - це 

варіанти відповідей

стихійне лихо 

катастрофа 

епідемія

аварія

Запитання 5

Залежно від характеру причин виникнення надзвичайних ситуацій поділяються на:

варіанти відповідей

воєнний, техногенний

соціально-політичний, антропогенний, людський, техногенний

антропогенний, природній, соціальний, техногенний 

природній, соціальний 

Запитання 6

Яку шкалу використовують для визначення сили землетрусу? 

варіанти відповідей

Ріхтера 

Цельсія

Фаренгейта

Стівенса 

Запитання 7

Надзвичайні ситуації, відповідно до кодексу цивільного захисту, класифікують: 

варіанти відповідей

за характером походження або причиною виникнення 

за ступенем поширення 

за порушенням нормальних умов проживання населення

Усі відповіді вірні 

за розміром людських утрат та матеріальних збитків

Запитання 8

За сутністю та причинами виникнення надзвичайні ситуації мирного часу поділяють на 

варіанти відповідей

природні, людські, транспортні та воєнні

природні, соціальні та техногенні

політичні, економічні та суспільні

природні, соціальні, техногенні, воєнні та екологічні

природні, соціальні, техногенні та воєнні 

Запитання 9

Надзвичайні ситуації пов’язані з процесами космічного, літосферного, гідросферного, атмосферного, біосферного характеру або кількох процесів одночасно і відбуваються незалежно від участі людини називаються

варіанти відповідей

Астрономічними

Техногеними 

Геологічними 

Природними

Соціальними

Запитання 10

Що належать до надзвичайних ситуацій природного характеру?

варіанти відповідей

Геологічні небезпечні явища 

Транспортні аварії

Хімічне забруднення 

Встановлення вибухових пристроїв у громадських місцях 

Запитання 11

Що належить до надзвичайних ситуацій соціально-політичного характеру? 

варіанти відповідей

Бактеріальне зараження 

Транспортні аварії

Захоплення заручників 

Географічні небезпечні явища

Запитання 12

Ознаками надзвичайної ситуації є: 

варіанти відповідей

 Значне погіршення умов життєдіяльності 

 Наявність або загроза загибелі людей 

Заподіяння економічних збитків

Інше 

Запитання 13

Надзвичайні ситуації які відбуваються в суспільстві: воєнний стан, злочинність, революції, міжнаціональні конфлікти, поширення людино-ненависницьких ідеологій та ін. відносяться до ...

варіанти відповідей

НС суспільного характеру 

НС військового характеру

НС соціального характеру 

НС політичного характеру

Запитання 14

Суспільно небезпечна діяльність, яка полягає у свідомому, цілеспрямованому застосуванні насильства (захоплення заручників, підпали, убивства, тортури тощо) 

варіанти відповідей

тероризм

антропогенна НС

війна 

катастрофа

Запитання 15

До якого рівня відноситься НС, яка: 1) поширилась або може поширитися на територію інших держав; 2) поширилась на територію двох чи більше регіонів України, а для її ліквідації необхідні матеріальні і технічні ресурси в обсягах, що перевищують можливості цих регіонів (понад один відсоток відповідних бюджетів); 3) яка призвела до загибелі понад десяти осіб або внаслідок якої постраждало понад трьохсот осіб чи було порушено нормальні умови життєдіяльності понад 50-ти тис. осіб більш як на 3 доби; 4) спричинила збитки понад 150 тис. мінімальних розмірів заробітної платні

варіанти відповідей

регіональний 

загальнодержавний 

об’єктовий 

місцевий

Запитання 16

Природні явища, які призводять до катастрофічних ситуацій з раптовим порушенням систем життєдіяльності населення, руйнуванням і знищенням матеріальних цінностей, об’єктів народного господарства називають

варіанти відповідей

катастрофами 

катаклізмами

небезпечними природними явищами 

стихійними лихами 

Запитання 17

За масштабом та глибиною розрізняють 4 рівні надзвичайних ситуацій (НС) 

варіанти відповідей

1) територіальний; 2) загальнодержавний; 3) світовий; 4) глобальний

1) сільський; 2) міський; 3) районний; 4) обласний. 

1) загальнодержавний; 2) регіональний; 3) місцевий; 4) об’єктовий.

1) територіальний; 2) міський;3) місцевий;4) об’єктовий.

Запитання 18

Правила поведінки у разі захоплення вас терористами як заручника: 

варіанти відповідей

по можливості якомога швидше опануйте себе 

виконуйте всі вказівки терористів 

вимагайте негайного звільнення 

не провокуйте своїми вчинками терористів на насильницькі дії (уникайте різких рухів, шуму, тощо) 

запитуйте дозвіл на вчинення будь-яких дій (сісти, встати, попити, вийти в туалет)

з'ясуйте причини вашого захоплення у терористів

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест