Хто навчив тухольських майстрів робити метавки (катапульти), "машини, котрими можна буде кидати каміння аж до середини монгольського табору."?
Хто "радив тухольській громаді не спиняти монголів перед тісниною, але впустити їх у кітловину. Тут можна їх обступити і вирубати до остатнього, а коли ні, то виморити голодом"?
Де був таємний вихід із тухольської долини-котловини?
Хто завадив Бурунді-бегадиру розрубати Максимові голову?
Перед відходом у вічність , звертаючись до громади, Захар Беркут розкрив секрет перемоги тухольської громади. А перемогли вони...
На кого ( що) був спрямований останній погляд Захара Беркута перед смертю?
Які ідеали оспівує І. Франко?
У пісні «Ой на горі та женці жнуть» згадуються козацькі ватажки:
Дворядкові чотирнадцяти складові твори — це:
Жанр твору "Захар Беркут" Івана Франка - це:
Максим Беркут вважав, що гіршим за смерть є:
Що таке тухольський Сторож?
«Заповіт» – це заклик – звертання Т. Шевченка до народу:
"Заповіт" Т.Г. Шевченка за жанром - це...
Традиційна коломийка складається із ….
Щоб забезпечити татарам вільний вихід із котловини, Т. Вовк вирішив:
Чиї це слова : " Доки будете жити в громадському порядку...., доти ніяка сила не побідить нас!"
Чиї слова: "Що ви, мужі чи коти, що так боїтеся тих кількох крапель води? Чи такі ж то ріки перебували ми? Що сей потік проти Яїка, і Волги, і Дону, і Дніпра? Не бійтеся, вода по кістки не здужає затопити вас!
Кому " приснився дивний сон — ніби падає священний камінь Сторож.."
Як Тугар Вовк рятує життя Максима
Як саме Тугар Вовк зрадив свій народ ?
Як Мирослава допомагає врятувати всю громаду
Хто з героїв став зрадником у творі?
Події в повісті відбувалися
У якому селі відбуваються події в повісті?
Т.Шевченко народився
Т.Шевченко народився
Т.Шевченко рано став сиротою
Т.Шевченка викупили з кріпацтва
Перший "Кобзар" вийшов друком
Після викупу з кріпацтва Т.Шевченко
Період заслання Т.Шевченка охоплює такі роки:
Поезія Т.Шевченка, що починається словами "Як умру, то поховайте..." має іншу назву
Т.Шевченко помер у
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома