Де відбуваються події твору "Захар Беркут"?
Хто був старійшиною у тухольській громаді?
Як називається великий кам’яний стовп у тухольській долині?
Метою життя Захар Беркут для себе вважав...
Назвіть героя, кому належать слова: «Я не стою о життя! Хто хоч хвилю зазнав неволі, той зазнав гіршого, ніж смерть».
«Се був сивий, як голуб, 90-літній старець, найстарший віком у цілій тухольській громаді. Батько вісьмох синів, із яких три сиділи вже разом із ним між старцями. Високий ростом, поважний поставою, строгий лицем, багатий досвідом життя й знанням людей та обставин…». Про кого говорить автор?
"Щоб з’єднати в одних руках силу народу, треба ослабити силу народу. Щоб одному надати велику власть над народом, треба кожній громаді відібрати її свободу, треба розбити громадські зв’язки, обезоружити громадські руки". Це слова ...
Жанр твору "Захар Беркут"
У повісті "Захар Беркут" розповідається, як у ХІІІ ст. у Русь вторглися
Події, описані в повісті "Захар Беркут", відбуваються у
Прізвище головного героя твору пов’язане птахом
Що робили монголи з селами
Хто опинився у монгольській неволі
Хто був старійшиною у тухольській громаді?
Хто є автором твору "Захар Беркут"?
Від кого Максим рятує Мирославу у першій частині твору ?
Кого називано у творі "Володарем всіх земель, усіх осель і міст від Сяну аж до Дніпра, від Карпат аж до устя Буга"?
Чому Тугара Вовка проганяє Тухольська громада?
Захар Беркут:"Громада не може тебе терпіти на своїй землі. Віддалися з-між нас! За три дні віднині прийдуть наші люди, щоб розвалити твій дім і загладити навіть слід твого буття у нас."
Хто "радив тухольській громаді не спиняти монголів перед тісниною, але впустити їх у кітловину. Тут можна їх обступити і вирубати до остатнього, а коли ні, то виморити голодом."?
Визначте персонажів повісті "Захар Беркут"
Кого полюбила єдина донька боярина Тугара Вовка?
Мирослава (повість І.Франка "Захар Беркут") - це
Щоб зберегти життя собі та Бурунді, Тугар Вовк вирішив запропонувати тухольцям:
Що трапилося з Максимом?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома