Закріплення таблиць множення і ділення на 8 і 9.

Додано: 26 квітня 2022
Предмет: Математика, 2 клас
Тест виконано: 200 разів
8 запитань
Запитання 1

1. У скільки разів 56 більше ніж 8?

варіанти відповідей

56 : 8 = 7

56 : 8 = 6

56 - 8 = 48

Запитання 2

2. У скільки разів 9 менше ніж 72?

варіанти відповідей

72 : 9 = 8

72 : 8 = 9

72 - 9 = 63

Запитання 3

3. Обчисли:

27 : 9 ⋅ 8 =

варіанти відповідей

22

23

24

Запитання 4

4. Обчисли:

9 ⋅ 4 + 13 =

варіанти відповідей

49

48

47

Запитання 5

5. Обчисли:

8 ⋅ 6 - 18 =

варіанти відповідей

29

30

31

Запитання 6

6. Розв'яжи задачу.

До магазину привезли 4 коробки зі склянками, по 9 штук в кожній коробці. Ваз привезли в 6 разів менше. Скільки ваз привезли до магазину?

варіанти відповідей

1) 4 ⋅ 9 = 36 (шт.)-склянок;

2) 36 : 6 = 6 (в.)

Відповідь: 6 ваз привезли до магазину.

1) 9 ⋅ 4 = 36 (шт.)-склянок;

2) 36 : 6 = 6 (в.)

Відповідь: 6 ваз привезли до магазину.

1) 9 ⋅ 4 = 36 (шт.)-склянок;

2) 36 - 6 = 30 (в.)

Відповідь: 30 ваз привезли до магазину.

Запитання 7

7. Розв'яжи задачу.

У першій коробці 40 іграшок, а у другій - у 8 разів менше. Скільки всього іграшок у двох коробках?

варіанти відповідей

1) 40 : 8 = 5 (ігр.) - у 2 коробці;

2) 40 + 5 = 45 (ігр.)

Відповідь: 45 іграшок всього у двох коробках.

1) 40 - 8 = 32 (ігр.) - у 2 коробці;

2) 40 + 32 = 72 (ігр.)

Відповідь: 72 іграшки всього у двох коробках.

1) 40 - 8 = 32 (ігр.) - у 2 коробці;

2) 40 - 32 = 8 (ігр.)

Відповідь: 8 іграшок всього у двох коробках.

Запитання 8

8. Розв'яжи задачу.

У Ірини 18 грн, а в Олега – на 9 грн менше.

У скільки разів більше грошей у Ірини, ніж в Олега?


варіанти відповідей

1) 18 : 9 = 2 (грн) - в Олега;

2) 18 - 2 = 16 (разів)

Відповідь: у 16 разів більше грошей у Ірини, ніж в Олега.

1) 18 - 9 = 9 (грн) - в Олега;

2) 18 : 9 = 2 (рази)

Відповідь: у 2 рази більше грошей у Ірини, ніж в Олега.

1) 18 - 9 = 9 (грн) - в Олега;

2) 18 : 9 = 9 (рази)

Відповідь: у 9 разів більше грошей у Ірини, ніж в Олега.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест