Прочитай частини тексту. Пронумеруй їх у такій послідовності, щоб утворився текст.
1.За день одна їхня сім'я знищує кілограм шкідливих комах. Роблячи ходи під землею, мурашки сприяють надходженню до коріння дерев і кущів води й кисню.
2. А ще працьовиті комахи розносять насіння рослин. Там, де живуть мурашки, дерева й кущі краще ростуть.
3. Нерідко можна побачити, як хлоп'ята, потрапивши до лісу, знічев'я руйнують мурашники. А мурашники, між іншим, найкорисніші для лісу створіння.
Прочитай текст. Познач його тип.
Від стану зубів залежить здоров'я людини.
По - перше, люди, які втратили зуби, погано пережовують їжу. По - друге, це спричиняє захворювання шлунка.
Ось чому зуби слід берегти й доглядати за ними.
Текст-міркування має таку будову:
Скласти план означає..
Визнач мету тексту.
Здавна лелек вважають близькими сусідами людини. Лелеки завжди селилися біля нових осель. Це свідчило про злагоду в сім’ї, мир і спокій. Тому лелек завжди оберігали, ставились до них шанобливо.
Познач усі типи текстів.
Вибери влучний заголовок, який НАЙКРАЩЕ підходить до цього тексту.
Біля школи великий сад. У ньому ростуть сливи, вишні і яблуні. Навесні сад зацвів. У бджілок почалася робота. Сідають вони у квіточку, немов у колисочку. Медок збирають.
Текст - це ...
Прочитай текст та план до нього. Вилучи зайвий пункт.
Рибалка пробирався крізь кущі на човнику у залитих паводком луках. Вечоріло, треба було вже повертатися додому.
На одному з кущів рибалка помітив рудий гриб. Раптом гриб стрибнув у човен і перетворився на мокру білочку.
Рибалка доплив до берега, де білочка вискочила і втекла до лісу.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома