Що означає поняття "особливі освітні потреби"?
Яка з наведених характеристик НЕ є характерною для інклюзивного навчання?
Яка з наведених характеристик НЕ є характерною для інклюзивного навчання?
Яка мета Саламанкської декларації?
Яка структура характерна для системи спеціальної освіти в Україні?
Яка структура характерна для системи спеціальної освіти в Україні?
Який документ визначає критерії оцінювання для дитини з особливими освітніми потребами?
Яка з перелічених нижче є основною перевагою інклюзивної освіти для дітей без особливих потреб?
Які основні перешкоди можуть виникати при впровадженні інновацій у навчальний процес?
Яка з наведених дій НЕ входить до обов’язків асистента вчителя?
Яка з наведених моделей співпраці між вчителем і асистентом вчителя є найбільш ефективною?
Яка з наведених причин є найважливішою для введення інклюзивного навчання?
Головна мета психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП - це
Яка з наведених ролей НЕ є характерною для вчителя в команді психолого-педагогічного супроводу?
Який з факторів найбільш негативно впливає на процес інтеграції дитини з ООП в соціум?
Яка з наведених характеристик НЕ є типовою для дітей з синдромом Дауна?
Який з перелічених методів є найбільш ефективним для розвитку мовлення у дітей з загальним недорозвитком мовлення?
Які фактори можуть спричинити порушення мовлення у дітей?
Який з наведених факторів найбільш суттєво впливає на вибір методики навчання дитини з порушеннями фізичного розвитку?
Яка з наведених цілей є пріоритетною при навчанні дітей з порушеннями опорно-рухового апарату?
Які додаткові спеціалісти, окрім вчителя, зазвичай беруть участь у навчанні дітей з порушеннями слуху?
Який із зазначених принципів є основоположним у навчанні дітей з порушеннями слуху?
Який з методів навчання є найбільш ефективним для дітей з порушеннями зору?
Який з аспектів слід особливо враховувати при організації робочого місця для дитини з порушеннями зору?
Які труднощі в навчанні можуть виникати у дітей з ДЦП?
Які пристосування можуть використовуватися для навчання дітей з ДЦП?
Як вчитель може допомогти дитині з СДУГ зосередитися на навчанні?
Який з перелічених розладів найчастіше характеризується підвищеною тривожністю, постійним відчуттям занепокоєння та уникненням певних ситуацій?
Який з методів є найбільш ефективним для зменшення тривожності у дітей з тривожними розладами?
Які основні компоненти диференціації у навчальному процесі?
Які переваги диференційованого викладання?
Який з наступних факторів необхідно враховувати при розробці інструментів оцінювання для учнів з особливими освітніми потребами?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома