Жанр п’єси Мольєра «Міщанин-шляхтич» - …
Зважаючи на обов’язковість збереження в комедії правила триєдності (єдність місця, часу і дії), п’єса писалася в рамках напряму європейського мистецтва, що отримало назву…
Стиль комедії, побудований на прагненні виконавця максимально підкреслити зовнішні характерні ознаки персонажа, схильність до різких перебільшень (гротеску) - це…
1. Різновид комічного, зображення життя у беззлобно-добродушному, жартівливому тоні - це…
Один із різновидів комічного, прихована насмішка - це…
Гостра форма викриття негативних суспільних явищ - це...
Зла і дошкульна іронія, відвертий вияв ненависті і презирства до зображуваних явищ чи осіб - це…
Підкреслене протиставлення протилежних життєвих явищ, понять, почуттів, характерів - це…
Персонаж комедії «Міщанин-шляхтич», над вчинками якого сміється публіка, - …
Персонаж комедії «Міщанин-шляхтич», який вигадав виставу, що допомогла отримати згоду пана Журдена на одруження його дочки Люсіль з Клеонтом, - …
Неіснуючий сан, в який посвятив пана Журдена слуга Клеонта, - …
Маркіза, що сміялася над Журденом, - …
Які слова були написані в записці пана Журдена маркізі Дорімені?
Визначте, до якого різновиду комічного відноситься такий комічний епізод.
"Пані Журден іронізує над глупотою свого чоловіка."
Кому належать слова?
"Цей панок робить з тебе дійну корову"
Кому належать слова?
"...на мою думку, немає нічого приємнішого, як знатися з вельможним панством"
Хто сказав про пана Журдена: "Еге ж, однаковий дурень -- що ззаду, що й спереду"
У фіналі комедії:
Які моральні якості Журдена розкриваються у сцені "турецька церемонія"?
Зображення прагнення пана Журдена стати шляхетним дворянином
Які засоби комічного автор використав, щоб найбільш точно змалювати своїх персонажів?
До якого різновиду комічного відноситься комічний епізод, коли Пан Журден позичає гроші Доранту
До якого різновиду комічного відноситься епізод, коли Пані Журден іронізує над глупотою свого чоловіка.
Що засуджує автор у комедії "Міщанин-шляхтич"?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома