Прочитай речення. Знайди помилки, вкажи їх кількість.
Домене вгості приїхав мишко.
Прочитай речення. Знайди помилки, визнач якими правилами треба користуватися, щоб не допускати їх .
Домене вгості приїхав мишко.
Прочитай речення. Знайди помилки, вкажи їх кількість.
Ти дивись Мишко, що як незуміємо зварити кашу!
Прочитай речення. Знайди помилки, визнач якими правилами треба користуватися, щоб не допускати їх .
Ти дивись Мишко, що як незуміємо зварити кашу!
Прочитай речення. Знайди помилки, вкажи їх кількість.
А ти друже раніше кашу варил.
Прочитай речення. Знайди помилки, визнач якими правилами треба користуватися, щоб не допускати їх .
А ти друже раніше кашу варил.
Прочитай речення. Знайди помилки, вкажи їх кількість.
Мишко сидить на каструлю дивиця , а вній каша варицця.
Прочитай речення. Знайди помилки, визнач якими правилами треба користуватися, щоб не допускати їх.
Мишко сидить на каструлю дивиця , а вній каша варицця.
Прочитай речення. Знайди помилки, вкажи їх кількість.
Зйімо весь хліб а на вичерю зваримо кашу.
Прочитай речення. Знайди помилки, визнач якими правилами треба користуватися, щоб не допускати їх.
Зйімо весь хліб а на вичерю зваримо кашу.
Прочитай речення. Знайди помилки, вкажи їх кількість.
в ранці мама залишила нам хліба й вареня.
Прочитай речення. Знайди помилки, визнач якими правилами треба користуватися, щоб не допускати їх .
в ранці мама залишила нам хліба й вареня.
Прочитай речення. Познач такі речення , у яких немає помилок.
Вибери правильно записану відповідь на запитання:
Де народився автор твору " Мишкова каша " ?
Що означає фразеологізм :
Передав куті меду.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома