Згрупуй споріднені (спільнокореневі) слова. Запиши утворені групи.
Лікар, працівник, місто, ліки, праця, приміський, лікарняний, містечко, працьовитий
Перевір написання слів, познач , де слова записано правильно.
Під…їзд, під…водний, бур…ян, під…йомний, солов…ї, роз…відник, роз…єднати, напам…ять, возз…єднання, об…єм, по…яснити, в…ється, подвір…я, розв…язок, бур…як.
Розбий слова на три групи за співвідношенням звуків і букв. Запиши у три стовпчики: у перший – слова, у яких звуків більше, ніж букв, у другий – слова, у яких звуків менше, а в третій – слова з однаковою кількістю звуків і букв.
Сім’я, яблунька, багаття, Україна, їдять, сяє, щастя, дзвінок, п’ять, дзеркальний, мальовничий, їдуть.
Добери українські відповідники до поданих слів:
Гаджет, фейс, плиз, окей.
Поясни значення виразу:
ОБХОДИТИ ДЕСЯТОЮ ДОРОГОЮ
Знайди слово, що відповідає схемі.
Визнач, яке дієслово у тексті записане з помилкою.
По вулиці рухається транспорт. А під землею будуїться метро. Його вагони швидко довезуть вас будь-куди.
Напиши твір-міркування на тему «Для чого я ходжу до школи». (10-12 речень)
Фото твору надішли вчителю
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома