1. Займенник…
У реченні займенник може бути…
Яку синтаксичну роль виконує особовий займенник у поданому реченні:
Так я і годував своїх мурашів зимою цукром .
Позначте рядок, де вказано, з якими частинами мови співвідносні займенники:
Знайди речення, у якому займенник слід писати разом
Укажи рядок, де правильно визначені розряди кожного займенника.
Оберіть 3 варіанти правильного написання займенників.
Установити відповідність між займенниками та їх розрядами за значенням.
1 Присвійні.................... А Кожний, жодний, самий, весь.
2 Означальні................. Б Аніякий, ніщо, ніхто, ніскільки.
З Питальні......................В їхній, наш, мій, свій.
4 Заперечні.....................Г Котрий? що? чий? скільки?
.........................................Д Він, ми, вони, я
З′ясуйте, скільки вжито займенників у поезії Лесі Українки :
До тебе, Україно, наша бездольная мати,
Струна моя перша озветься.
І буде струна урочисто і тихо лунати,
І пісня від серця поллється.
По світі широкому буде та пісня літати,
А з нею надія кохана
Скрізь буде літати, по світі між людьми питати,
Де схована доля незнана?
І, може, зустрінеться пісня моя самотная
У світі з пташками-піснями,
То швидко полине тоді тая гучная зграя
Далеко шляхами-тернами.
Полине за синєє море, полине за гори,
Літатиме в чистому полю,
Здійметься високо-високо в небесні простори
І, може, спітка тую долю.
І, може, тоді завітає та доля жадана
До нашої рідної хати,
До тебе, моя ти Україно мила, кохана,
Моя безталанная мати!
Оберіть рядок, у якому усі займенники написано правильно.
Оберіть варіант, в якому усі займенники належать до розряду особових.
З'ясуйте, скільки займенників у поданому вірші.
Хороші друзі в мене є,
і ми – одна сім'я.
Ми завжди думаєм одне –
і ти, і він, і я.
Нам любе сонце золоте,
долини і поля.
Ми дуже любим рідний край – і ти, і він, і я.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома