Зброя масового ураження

Додано: 11 травня 2020
Предмет: Захист України, 10 клас
Тест виконано: 211 разів
17 запитань
Запитання 1

Який найбільш простий засіб захисту органів дихання ви знаєте? 

варіанти відповідей

киснева маска;

ватно-марлева пов'язка;

респіратор;

протигаз;

Запитання 2

Які ОР відносяться до ОР загальноотруйної дії?


варіанти відповідей

синильна кислота, оксид вуглецю;

фосген, оксид вуглецю.

оксид вуглецю, хлорціан.

Запитання 3

Яким табельним засобом проводять профілактику уражень ОР

шкірно-наривної дії?

варіанти відповідей

спирт, йод, розчин брильянтовий зелений;

ІПП-8;

ППІ;

Запитання 4

Який шлях попадання ФОР в організм?


варіанти відповідей

всіма нижче зазначеними;

тільки інгаляційне;

тільки через шкіру;

тільки через слизові оболонки і поверхню рани;

тільки через шлунково-кишковий тракт;

Запитання 5

Осередком хімічного ураження називають:


варіанти відповідей

територію, на якій розлито або розпилено СДОР;


територію, у межах якої внаслідок впливу СДОР спостерігаються масові ураження населення, тварин та рослин;

територію, заражену СДОР, для небезпечних для життя населення концентраціях;

територію, на якій унаслідок зараження СДОР виникла загроза життю та здоров'ю людей;

Запитання 6

Зоною хімічною зараження називають:


варіанти відповідей

територію, забруднену СДОР у небезпечних для життя населення концентраціях;

територію, на якій виникли масові ураження СДОР людей та

      сільськогосподарських тварин;

територію, забруднену СДОР у смертельних для людей концентраціях;

територію, на якій розлито або розпилено СДОР;

Запитання 7

Які специфічні особливості хімічної зброї?

варіанти відповідей

здатність проникати в організм тільки при безпосередньому контакті зі

шкірою;

здатність проникати в організм різними шляхами;

здатність проникати в організм при безпосередньому контакті та

інгаляційним шляхом;

здатність проникати в організм інгаляційним шляхом;

Запитання 8

До повільнодіючих СДОР належать:


варіанти відповідей

фосген, хлорпікрин, азотна кислота;

фосген, хлор, діоксин;

тетраетил свинець, синильна кислота, аміак;

Запитання 9

До швидкодіючих СДОР належать:


варіанти відповідей

фосген, хлор, діоксин;

хлор, аміак, синильна кислота;

аміак, окиси азоту та вуглецю;

Запитання 10

До якої групи ОР відносяться Vі-гази?

варіанти відповідей

до швидкодіючих ОР;

до ОР, які тимчасово виводять з ладу особовий склад;

до ОР сповільненої дії;

Запитання 11

Що таке дегазація?


варіанти відповідей

виведення з організму особового складу отруйних речовин;

усунення радіоактивних речовин із поверхонь до рівня безпечного для людини;

знезараження техніки, зброї, майна, шляхом знешкодження (нейтралізації) та видалення отруйних речовин;

Запитання 12

На який колір змінюється індикатор в ампулі, при наявності в повітрі ОР нервово-паралітичної дії?

варіанти відповідей

зелений;

червоний;

синій;

Запитання 13

Що таке дезактивація?


варіанти відповідей

усунення радіоактивних речовин із поверхонь до рівня безпечного для людини;

знищення тварин, які розповсюджують інфекційні захворювання;

знешкодження та видалення з поверхонь об’єктів збудників інфекційних захворювань;

Запитання 14

На який колір змінюється індикатор в ампулі, при наявності в повітрі фосгену?

варіанти відповідей

синьо-зелений;

малиновий;

оранжевий;

Запитання 15

Що таке санітарна обробка?

варіанти відповідей

знешкодження та видалення з поверхонь збудників інфекційних хвороб;

видалення з особового складу та техніки отруйних речовин;

видалення з обмундирування та шкіри особового складу радіоактивних речовин, отруйних речовин і бактеріальних засобів;

Запитання 16

На який колір змінюється індикатор в ампулі, при наявності в повітрі іприту?


варіанти відповідей

жовто-коричневий;

оранжевий;

синій;

Запитання 17

Де проводиться часткова спеціальна обробка?


варіанти відповідей

в зоні радіоактивного забруднення;

на шляхах евакуації;

в відділенні спеціальної обробки госпіталю;

поза зоною інфекційного забруднення;

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест