Здоров'я, безпека та добробут

Діагностувальна робота (Добробут. Добробут і вміння вчитися. Добробут і особиста безпека).


Додано: 20 грудня 2022
Предмет: Основи здоров’я, 5 клас
Тест виконано: 6 разів
15 запитань
Запитання 1

Оберіть одну вірну відповідь.

Добробут - це

варіанти відповідей

стан задоволення від життя

матеріальне забезпечення

життя вгармонії з природою

Запитання 2

Оберіть одну вірну відповідь.

Навчання - це...

варіанти відповідей

Процес у школі

Постійне дослідження й пізнання світу

Вчасне виконання домашнього завдання

Запитання 3

Оберіть одну вірну відповідь.

Здатність самовдосконалюватись, розвивати свої здібності та світогляд - це...

варіанти відповідей

Навчання

 Добробут

Вміння вчитися

Сталий спосіб життя

Запитання 4

Оберіть декілька вірних відповідей.

До м'яких вмінь (soft skills) можна віднести

варіанти відповідей

Уміння спілкуватися з іншими

 Уміння працювати в команді

Знання іноземних мов

 Уміння концентрувати увагу

Творче мислення

Уміння готувати їжу

Критичне мислення

Запитання 5

Оберіть декілька вірних відповідей.

До твердих вмінь (Hard skills) можна віднести

варіанти відповідей

 Знання іноземних мов

Критичне мислення

Уміння керувати авто

Знання з української літератури

уміння готувати їжу

уміння з програмування

Запитання 6

Оберіть одну вірну відповідь.

Риси характеру, здібності та вміння людини, які допомагають почуватися впевненими в собі та досягати певного успіху називаються:

варіанти відповідей

Сильними сторонами

 Слабкими сторонами

 Вмінням вчитися

Сталим способом життя

Запитання 7

Оберіть декілька вірних відповідей.

Щоб визначити свої сильні сторони варто дати відповіді на такі запитання:

варіанти відповідей

 Що мені вдається робити легко і невимушено?

Що я люблю їсти?

Від виконання яких справ я отримую задоволення? 

Які мої риси цінують інші?

Що надає мені впевненості у собі?

Результати яких моїх робіт мені подобаються? 

Запитання 8

Оберіть одну вірну відповідь.

Риси характеру людини, що спричиняють відчуття невпевненості та напруження, заважають досягти успіху, через них можуть виникати конфлікти чи проблемні ситуації, називають

варіанти відповідей

Сильними сторонами

Слабкими сторонами

 Вмінням вчитися

Сталим способом життя

Запитання 9

Оберіть декілька вірних відповідей.

Щоб визначити свої слабкі сторони варто дати відповідь на такі питання:

варіанти відповідей

Від виконання яких справ я отримую задоволення?

Що мені важко робити та не дуже вдається?

Коли я відчуваю невпевненість у собі?

 Які риси мені радять розвивати люди, що поруч?

Результати яких моїх справ мені не подобаються?

Запитання 10

Оберіть одну вірну відповідь.

Що таке безпека?

варіанти відповідей

Це потреба розвитку людини.

Це відсутність загрози життю, здоров'ю людей, майну, тваринам, рослинам та довкіллю.

 Це такі явища, які можуть завдати шкоди життю людей.

Запитання 11

Оберіть декілька вірних відповідей.

Щоб уникнути ДТП, треба:

варіанти відповідей

швиденько перебігти дорогу, якщо до пішохідного переходу далеко йти 

якщо є світлофор, переходити дорогу на жовте або зелене світло

уважно слідкувати за ситуацією на дорозі

переходити дорогу виключно на пішохідних переходах

Запитання 12

Оберіть одну вірну відповідь.

Упевненість людини у своїй безпеці, відчуття захищеності від загрозупевненість людини у своїй безпеці, відчуття захищеності від загроз - це...

варіанти відповідей

Безпека

Відчуття безпеки

Небезпека

Відчуття небезпеки

Запитання 13

Оберіть одну вірну відповідь.

Правильне планування завдань з грамотним розподілом часу на виконання кожного - це...

варіанти відповідей

Тайм-менеджмент

Сталий розвиток

Добробут

Запитання 14

Оберіть одну вірну відповідь.

Яке з цих занять можна назвати крадієм часу?

варіанти відповідей

Виконання домашніх завдань

Рухливі ігри

Допомога батькам

Тривалі розмови телефоном

Запитання 15

Оберіть одну вірну відповідь.

Формулою безпеки є:

варіанти відповідей

Передбачай - уникай - дій

Дій - передбачай - уникай

Уникай-дій- передбачай

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест