"Здоров’я людини"

Додано: 25 жовтня 2021
Предмет: Основи здоров’я, 8 клас
Тест виконано: 366 разів
19 запитань
Запитання 1

Наявність пульсу визначають на....

варіанти відповідей

Нозі.

Грудній клітині.

Шийній артерії або зап’ясті.

Животі.

Запитання 2

Якщо ви виявили вибухонебезпечний предмет, необхідно:

варіанти відповідей

Добре роздивитися.

Перенести його подалі від людей.

Відійтии як надалі.

Повідомити оперативно-рятувальну службу.

Запитання 3

Які дії необхідно зробити, якщо людина втратила свідомість?

варіанти відповідей

Забезпечити доступ свіжого повітря.

Дати гарячого чаю або кави.

Вивільнити дихальні шляхи, покласти на бік.

Винести з місця події.

Дати знеболювання.

Запитання 4

Виділяють такі складові зрілості людини:

варіанти відповідей

Загальнолюдську.

Фізичну.

Духовну.

Матеріальну.

Соціальну.

Психологічну.

Запитання 5

Пубертатний вік - це...

варіанти відповідей

Дитячий період життя.

Пенсіонний період життя.

Підлітковий період життя.

Дорослий період життя.

Запитання 6

Які ознаки опіків 4 ступеню?

варіанти відповідей

Поява пухирів на шкірі.

Зудіння шкіри.

Некроз, омертвіння шкіри.

Почервоніння шкіри.

Запитання 7

Встановлення вибухових пристроїв у громадських місцях - це надзвичайна ситуація ...

варіанти відповідей

Воєнного характеру.

Соціально-політичного характеру.

Природного характеру.

Техногенного характеру.

Запитання 8

Скільки ступенів опіків розрізняють залежно від глибини ураження?

варіанти відповідей

2.

5.

3.

4.

Запитання 9

До якого часу необхідно робити штучне дихання потерпілому?

варіанти відповідей

5 хвилин після клінічної смерті (зупинки серцебиття).

30 хвилин.

До відновлення самостійного дихання потерпілим.

Доки є сили.

Запитання 10

Рівні надзвичайних ситуацій

варіанти відповідей

Місцевий.

Небезпечний.

Загальнодержавний.

Державний.

Об’єктивного

Економічний.

Регіонального.

Запитання 11

У разі евакуації з собою необхідно взяти:

варіанти відповідей

Засоби індивідуального захисту.

Документи.

Запас продуктів на 2–3 доби.

Домашніх тварин.

Пинту воду.

Косметичні засоби.

Ліки.

Запитання 12

Надзвичайна ситуація загальнодержавного рівня це...

варіанти відповідей

Порушення в роботі системи водопостачання внаслідок аварії на міському водоканалі.

Аварія на харчовому підприємстві з викидом незначної кількості амоніаку.

Військовий конфлікт з іншою державою із застосуванням зброї масового ураження.

Масова загибель риби в акваторії Азовського моря внаслідок розливу значної кількості нафти.

Запитання 13

Бурі, урагани, смерчі, торнадо, шквали, посуха, суховій нале­жать до НС:

варіанти відповідей

Соціального характеру

Природного характеру

Воєнного характеру

Екологічного характеру.

Запитання 14

Фізіологічна зрілість характеризується формуванням:

варіанти відповідей

Тільки опорно-рухового апарату.

Тільки статевої системи.

Тільки нервової системи.

Усіх фізіологічних систем організму.

Запитання 15

Застосування зброї масового ураження або звичайної зброї на­лежить до НС:

варіанти відповідей

Природного характеру.

Екологічного характеру.

Воєнного характеру.

Соціального характеру.

Запитання 16

Вкажіть, що із запропонованого є соціально. роллю?

варіанти відповідей

Відмінник.

Донька.

Друг.

Лікар.

Запитання 17

Зазначте надзвичайну ситуацію техногенного походження. 

варіанти відповідей

Прорив дамби.

Інфекційні захворювання людей.

Аварії в комунальних мережах.

Цунамі.

Запитання 18

У якому документі прописані права та обов’язки громадян під час НС?

варіанти відповідей

Дорожні права.

Кримінальний кодекс України.

Конституція України.

Кодекс цівільного захисту України.

Запитання 19

Щоб досягти повної зрілості, людина має «вирости» емоційно, інтелектуально і духовно. 

варіанти відповідей

Уміння приймати виважені рішення.

 Уміння контролювати вияви емоцій.

Зміни, що відбуваються у процесі набуття досвіду.

Усвідомлення сенсу життя.

Здатність робити правильні висновки.

Правильно висловлювати свої почуття.

Здатність утримувати себе.

Пріоритетність духовних цінностей.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест