Узагальнення теми "Здоров'я людини"

Додано: 12 жовтня 2023
Предмет: Основи здоров’я, 8 клас
Копія з тесту: Здоров'я людини
16 запитань
Запитання 1

Розвиток людини — це

варіанти відповідей

вимоги індустріального та інформаційного суспільств у всіх сферах життя.

 якісні фізіологічні та психологічні зміни, що тривають від народження до досягнення зрілості (або до кінця життя).

ознаки фізіологічної, психологічної і соціальної зрілості.

За кілька років ти отримаєш паспорт, і суспільство почне вважати тебе дорослою людиною. 

Запитання 2

Виділяють три складові зрілості:

варіанти відповідей

фізіологічну (біологічну)

психологічну

активну

соціальну

Запитання 3

До психологічної зрілості відносять:

варіанти відповідей

Емоційна зрілість

Інтелектуальна зрілість

Духовна зрілість 

Комунікативна зрілість

Моральна зрілість

Матеріальна незалежність

Запитання 4

Інтелектуальна зрілість настає тоді

варіанти відповідей

коли людина відкриває для себе світ духовних цінностей, усвідомлює важливі принципи, життєву місію і сенс життя.

коли вміє контролю­вати вияви емоцій, правильно висловлювати свої почуття, долати тривогу, щоденні стреси і життєві потрясіння. 

коли людина починає логічно мислити, чітко усвідомлювати причини і наслідки, робити правильні висновки, приймати виважені рішення, дискутувати за допомогою аргументів.

Запитання 5

Життєві навички —

варіанти відповідей

це уміння, що допомагають людині адаптуватись у сучасному світі і долати труднощі щоденного життя.

ефективна форма групової роботи

 забезпечує активну участь і творчу взаємодію учасників між собою і з тренером. 

Запитання 6

Тренінг —

варіанти відповідей

ефективна форма групової роботи, яка забезпечує активну участь і творчу взаємодію учасників між собою і з тренером.

це уміння, що допомагають людині адаптуватись у сучасному світі і долати труднощі щоденного життя.

Сприйняття змін як можливостей розвитку

Запитання 7

Такі події називають надзвичайними ситуаціями (НС).

варіанти відповідей

які порушують спокій людей.

розваги.

призводять до їх загибелі або значних матеріальних втрат. 

складнощі спілкування, молорухливий спосіб життя.

Запитання 8

Види (НС) надзвичайні ситуації:

варіанти відповідей

місцевого

природного

воєнного походження

об’єктового

соціального і соціально-політичного

техногенного

загальнодержавного

регіонального

Запитання 9

Рівні (НС) надзвичайні ситуації:

варіанти відповідей

об’єктового

техногенного

соціального і соціально-політичного

місцевого

природного

воєнного

загальнодержавного

регіонального

Запитання 10

Формула безпеки-

варіанти відповідей

запобігати, уникати, робити

діяти, запобігати, уникати

запобігати, уникати, діяти

уникати, запобігати, діяти

Запитання 11

Залежно від глибини ураження розрізняють ...... ступені опіків: 

варіанти відповідей

І

ІІ

ІІІ

ІV

Запитання 12

Наявність пульсу можна виз­на­чити

варіанти відповідей

за підніманням та опусканням грудної клітки або за допомогою дзеркальця

поклавши чотири пальці на сонну артерію або на зап’ясток. 

Запитання 13

Наявність дихання можна виз­на­чити

варіанти відповідей

поклавши чотири пальці на сонну артерію або на зап’ясток.

за підніманням та опусканням грудної клітки або за допомогою дзеркальця

Запитання 14

Відновити кровообіг допоможе

варіанти відповідей

штуч­не дихання і непрямий масаж серця. 

бесіда

виз­начення стану потерпілого

Запитання 15

Штуч­не дихання роблять до відновлення самостійного дихання

варіанти відповідей

до прибуття швидкої допомоги

Виконати 4 цикли таких дій*: • 15 натискань масажу серця; • 2 рази штучне дихання.

Виконати 6 цикли таких дій*: • 15 натискань масажу серця; • 2 рази штучне дихання.

доки є сили

Запитання 16

У разі артеріальної кровотечі

варіанти відповідей

накласти турнікет (джгут) нижче місця поранення і туго його закрутити. Вкласти записку із зазначенням дати та часу накладання.

накласти турнікет (джгут) вище місця поранення і туго його закрутити. Вкласти записку із зазначенням дати та часу накладання .

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест