Здоров'я людини. Домедична допомога у надзвичайних ситуаціях

Додано: 7 жовтня
Предмет: Основи здоров’я, 8 клас
6 запитань
Запитання 1

Основні принципи надання першої допомоги

варіанти відповідей

•правильність і доцільність (якщо ви не впевнені в своїх діях – краще утриматись; головне правило першої допомоги – не нашкодити);

продуманість, рішучість, спокій

•правильність і доцільність (якщо ви не впевнені в своїх діях – краще утриматись; головне правило першої допомоги – не нашкодити);

•швидкість;

продуманість, рішучість, спокій

•продуманість, рішучість, спокій;

•швидкість;

правильність і доцільність


Запитання 2

Визначення стану потерпілого:

варіанти відповідей

Реакція зіниць на світло

Пульс

Дихання

Запитання 3

Перша допомога. Алгоритм дій

варіанти відповідей

1. Оглянути місце події і впевнитися що воно безпечне

2. Оцінити стан постраждалого

3. За необхідністю викликати бригаду екстреної медичної допомоги та інші екстерні служби

4. Не залишати постраждалого та контролювати його стан до прибуття екстрених служб

1. Оцінити стан постраждалого

2. За необхідністю викликати бригаду екстреної медичної допомоги та інші екстерні служби

3. Оцінити наявність критичних кровотеч і зупинити їх.

4. Оглянути місце події і вневнитися що воно безпечне

5. Забезпечити прохідність дихальних шляхів

6. За необхідності розпочати серцево-легеневу реанімацію

7. Перевести постраждалого у стабільне положення

8. Не залишати постраждалого та контролювати його стан до прибуття екстрених служб

1. Оглянути місце події і впевнитися що воно безпечне

2. Оцінити стан постраждалого

3. За необхідністю викликати бригаду екстреної медичної допомоги та інші екстерні служби

4. Оцінити наявність критичних кровотеч і зупинити їх.

5. Забезпечити прохідність дихальних шляхів

6. За необхідності розпочати серцево-легеневу реанімацію

7. Перевести постраждалого у стабільне положення

8. Не залишати постраждалого та контролювати його стан до прибуття екстрених служб

Запитання 4

Перш ніж приступати до проведення штучного дихання

варіанти відповідей

Очистити порожнину рота від слизу, грунту

Якщо у постраждалого щільно стиснуті щелепи, то їх необхідно розімкнути силою

У випадку западання язика, потрібно висунути вперед нижню щелепу

Штучне дихання проводять терпляче і спокійно протягом тривалого часу, до появи нормального дихання.


Звільнити постраждалого від тісного одягу

Очистити порожнину рота від слизу, грунту

Якщо у постраждалого щільно стиснуті щелепи, то їх необхідно розімкнути силою

У випадку западання язика, потрібно висунути вперед нижню щелепу

Штучне дихання проводять терпляче і спокійно протягом тривалого часу, до появи нормального дихання.

Звільнити постраждалого від тісного одягу

Очистити порожнину рота від слизу, грунту

Якщо у постраждалого щільно стиснуті щелепи, то їх необхідно розімкнути силою

Штучне дихання проводять терпляче і спокійно протягом тривалого часу, до появи нормального дихання.

Запитання 5

Ознаки успішної реанімації

варіанти відповідей

Шкіра потерпілого стає менш блідою, сходить сірий, синюшний відтінок;

Реакція зіниць на світло - немає;

На артерії (сонній або стегновій) з'являються поштовхи;

З'являються дихальні рухи.

Шкіра потерпілого залищається блідою;

Реакція зіниць на світло - немає;

На артерії (сонній або стегновій) з'являються поштовхи;

З'являються дихальні рухи.

Шкіра потерпілого стає менш блідою, сходить сірий, синюшний відтінок;

Реакція зіниць на світло - звуження;

На артерії (сонній або стегновій) з'являються поштовхи;

З'являються дихальні рухи.

Запитання 6

Як уникнути ризику інфікування хворобами, що передаються через кров при наданні допомоги

варіанти відповідей

Уникати прямих контактів з кров'ю ;

при можливості вдягнути захисні рукавички (чи виріб з поліетилену);

якщо кров потерпілого потрапила на шкіру, якомога швидше змити її водою і витерти шкіру насухо. 

Уникати прямих контактів з кров'ю ;

якщо кров потерпілого потрапила на шкіру, якомога швидше змити її водою і витерти шкіру насухо. 

Ризики інфікування хворобами через кров відсутні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест