Укажи регіони Землі, де густота населення найвища:
Укажи народ, кількість населення якого найбільша у світі:
Познач місто, навколо якого утворилась одна з найбільших агломерацій світу:
Укажи НЕПРАВИЛЬНУ характеристику України:
Яка з наведених країн - одна з найбільших одночасно за площею та за кількістю населення?
Познач європейську державу, яку очолює монарх:
Установи відповідність між расами та регіонами їх поширення.
В - Північна Африка; А - Східна Азія;
Б - острів Нова Гвінея; Г- Центральна Африка.
1- європеоїдна раса;
2 - монголоїдна раса;
3 - негроїдна раса.
Установи відповідність між особливостями рас та їх назвами:
1 - пігмент меланін надає їхній шкірі темного кольору;
2 - колір шкіри, волосся та очей може бути як дуже світлих, так і дуже темних відтінків;
3 - форма їхніх очей - це пристосування для захисту від пилу, вітру, холоду.
А - австралоїдна раса;
Б - європеоїдна раса;
В - монголоїдна;
Г - негроїдна.
Установи відповідність між найбільшими містами й міськими агломераціями світу та країнами, у яких вони розміщуються.
Яку з історичних пам‘яток споруджено за часів Давнього Риму?
Який із цих об‘єктів є музеєм?
Укажи головну мету Європейського Союзу.
В якому році Україна підписала Угоду про асоціацію з ЄС?
ЮНЕСКО - міжнародна організація, що опікується питаннями ...
Установи відповідність між світлиною та назвою об‘єкта Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО.
А - Сіднейський оперний театр;
Б - місто Томбукту;
В - Колізей;
Г - Тадж-Махал;
Д - Мачу-Пікчу.
Який із зазначених об‘єктів розташований НЕ у Великій Британії?
Установи відповідність між містами, історичні центри яких є пам‘ятками Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО та частинами світу, де вони розташовані.
Установи відповідність між світлиною об‘єкта й містом, у якому розміщується цей об‘єкт.
А - Гіза (Єгипет);
Б - Київ;
В - Лондон;
Г - Нью-Йорк;
Д - Стамбул.
На (в) ... Африки, на місці давніх цивілізацій, розташовано найбільше об‘єктів культурної спадщини ЮНЕСКО.
Бойовий танець народу маорі з Нової Зеландії.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома