жанри симфонічної музики (введення в тему)

Додано: 27 березня 2020
Предмет: Музичне мистецтво, 6 клас
7 запитань
Запитання 1

Які культурно-історичні явища у музиці являються передумовами виникнення симфонії?

варіанти відповідей

Сюїта - циклічний, багаточастинний оркестровий жанр

Романс - вокальний музичний твір

Сонатна форма - де розвивається декілька музичних тем

Створення оркестру - що включає всі групи та сім'ї інструментів

Запитання 2

Симфонія - слово грецького походження що означає...

варіанти відповідей

співзвуччя

оркестр

музика

мистецтво

Запитання 3

Який музичний жанр започаткував виникнення симфонічної музики?

варіанти відповідей

Квартет

Симфонія

Соната

Менует

Запитання 4

Виберіть зображення, що відповідає звучанню симфонії.

варіанти відповідей
Запитання 5

Послухай першу частину симфонії №5 Людвіга ван Бетховена. Які образи та почуття виражаються в музиці?

варіанти відповідей

Пасторальні інтонації, образи сільського пейзажу.

Ліричні образи, мріливі сцени.

Картини боротьби людини з життєвими негараздами.

Спогади моментів безтурботного дитинства.

Запитання 6

Яка мелодія об'єднує всі частини симфонії №5 Людвіга ван Бетховена і являється самою впізнаною.

варіанти відповідей

тема вступу

тема головної партії

тема побічної партії

тема фіналу

Запитання 7

Вибери алгоритм розвитку та структуру (форму), що притаманні симфонії.

варіанти відповідей

І ч. Тричастинна форма (спокійний розвиток); ІІ ч. Варіаційний розвиток (швидкий темп) ; ІІІ ч. Форма рондо (контрастного характеру); ІV ч. Фінал (повільний темп)

І ч. Сонатна форма ( швидкий темп); ІІ ч. Довільна форма (спокійного характеру); ІІІ ч. Скерцо (драматичний характер);ІV ч. Фінал, як правило у сонатній формі (швидкий темп);

І ч. Сонатна форма ( швидкий темп);ІІ ч. Варіаційний розвиток (швидкий темп); ІІІ ч. Форма рондо (контрастного характеру);

І ч. Форма рондо, або сонатна форма;ІІ ч. Довільна форма (спокійного характеру);ІІІ ч. Скерцо (драматичний характер);ІV ч. Фінал (спокійного характеру)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест