ЖИТТЄПИС Ґ. Ґ. МАРКЕСА. «СТАРИГАН З КРИЛАМИ» (І ВАР.)

Додано: 6 квітня 2021
Предмет: Зарубіжна література, 11 клас
Тест виконано: 21 раз
20 запитань
Запитання 1

Габріель із багатодітної сім’ї числом синів: 

варіанти відповідей

13-и;

14-и;

15-и;

16-и

Запитання 2

Чарівною атмосферою дитинства, яка овіяна легендами, Ґабріель завдячував:

варіанти відповідей

дідусеві й татові; 

бабусі й матері; 

дідусеві й бабусі;

дідусеві й матері.


Запитання 3

Ґабріель Маркес – студент університету столиці Колумбії факультету: 

варіанти відповідей

юридичного;

філософського;

археологічного;

історичного

Запитання 4

Перше своє оповідання Ґабріель Ґарсія Маркес написав під впливом новели: 

варіанти відповідей

П. Меріме;

Г. де Мопассана;

Е. По;

Ф. Кафки

Запитання 5

Ця повість про сумну долю забутого державою учасника війни, що доживає в очікуванні пенсії від уряду, називається: 

варіанти відповідей

«Опале листя»; 

«Полковникові ніхто не пише»; 

«Розповідь непотопельника у відкритому морі»; 

Історія однієї смерті, про яку знали заздалегідь».


Запитання 6

Цю книжку перекладено 35 мовами світу, загальний наклад перевищує 400 мільйонів екземплярів: 

варіанти відповідей

«Сто років самотності»; 

«Стариган з крилами»; 

«Осінь патріарха»;

«Кохання під час холери».


Запитання 7

Дощ не вщухав: 

варіанти відповідей

одну добу;

дві доби;

три доби;

чотири доби

Запитання 8

Повернувшись із моря, Пелайо побачив, що у дворі борсається в грязюці: 

варіанти відповідей

стара баба; 

старий дід; 

дитина;

істота, стать якої визначити не можна.


Запитання 9

Істота не може підвестися, бо: 

варіанти відповідей

поламані ноги; 

зламаний хребет;

заважають величезні крила; 

занурена наполовину в копанці з багнюкою.


Запитання 10

«Це ангел. Мабуть, він прилетів по дитину …», - пояснить: 

варіанти відповідей

Пелайо;

Елісенда;

сусідка;

сусід

Запитання 11

На ніч Пелайо «перед тим, як лягти спати, витяг його <ангела> з грязюки й замкнув …» у: 

варіанти відповідей

дровнику;

курнику;

корівнику;

сіннику

Запитання 12

Священикові одразу не сподобалось те, що ангел: 

варіанти відповідей

не розуміє місцевої мови й не вміє шанувати селян; 

не розуміє божої мови й не вміє шанувати божих слуг;

мовчить;

не дивиться на священика і не кланяється

Запитання 13

Мандрівний цирк на сільському ярмарку показував дівчину, яка на павука перетворилась через непослух: 

варіанти відповідей

перед богами;

перед батьками;

перед чаклуном;

перед священиком

Запитання 14

Дівчина-павук живилася: 

варіанти відповідей

кульками з січеного м’яса;

кульками з січеної риби; 

баклажанною кашею; 

кабачковою ікрою

Запитання 15

Лікар, допомігши хлопцеві, оглянув ангела і: 

варіанти відповідей

визнав його здоровим; 

знайшов багато хвороб у серці та нирках;

знайшов багато хвороб у легенях та шлунку.

Запитання 16

Старий ангел наспівував пісні давніх мандрівників: 

варіанти відповідей

коли ніхто не чув;

коли його просив хлопчик;

коли сусіди співали;

коли півень співав

Запитання 17

Ангел, злетівши в повітря, промайнув над останніми хатинами, вимахуючи крилами, мов старий: 

варіанти відповідей

орел;

яструб;

кондор;

лелека

Запитання 18

Символом абсурдності людського буття виступає: 

варіанти відповідей

ставлення Пелайо та Елісенди до хлопчика; 

ставлення людей до дівчини-павука; 

образ дощу, що ллє три дні; 

ставлення людей до ангела

Запитання 19

Відчутний вплив на творчість Ґарсія Маркеса справили письменники: 

варіанти відповідей

Е. Гемінґвей; 

В. Фолкнер; 

Д. Джойс; 

В. Вулф; 

Ш. Бронте

Запитання 20

До прикметних рис латиноамериканського магічного реалізму належать: 

варіанти відповідей

химерне переплетіння елементів реальності та фантастики;

синтез художньо-естетичних здобутків Латинської Америки з мотивами та образами індіанської, негритянської та іспанської міфології;

експресивна метафоричність; 

тяжіння до символічних узагальнень і притчової манери оповіді; 

несподівані повороти сюжету;

заміна «опису» «показом»; 

лаконічність зображення

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест