Життя та творчість М.Рильського та Гр.Тютюнника

Додано: 23 квітня 2020
Предмет: Українська література, 5 клас
Тест виконано: 64 рази
12 запитань
Запитання 1

Який жанр вірша «Осінь-маляр із палітрою пишною»? 

варіанти відповідей

пейзажна лірика

філософська лірика

патріотична лірика

любовна лірика

Запитання 2

Які села зображені в поезії «Дощ»?

варіанти відповідей

зелені

білі

сині

фіолетові. 

Запитання 3

Який художній засіб використовує автор у рядку «Відкривай гарячі груди»?

варіанти відповідей

метафору та епітет

порівняння та метафора

порівняння та епітет

персоніфікацію та порівняння. 

Запитання 4

Яких поетичних засобів більше в поезії М. Рильського "Дощ"?

варіанти відповідей

метафор

порівнянь

персоніфікацій

епітетів

Запитання 5

Максим Рильський народився у...

варіанти відповідей

Києві.

Харкові.

Полтаві.

Запитання 6

Хто є автором оповідання "Дивак"?

варіанти відповідей

М.Вінграновський

Є.Гуцало

М.Рильський

Г.Тютюнник

Запитання 7

Як звали головного героя твору?

варіанти відповідей

Сашко

Олесь

Павлусь

Лесик

Запитання 8

На якому уроці сталося непорозуміння між вчителем та учнем?

варіанти відповідей

Українська мова

Математика

Читання

Малювання

Запитання 9

Яку казку уві сні просив Олесь, щоб йому розказала мама?

варіанти відповідей

"Котигорошко"

Кривенька качечка

Коза Дереза

Івасик Телесик

Запитання 10

Оберіть рядок, у якому наведено лише епітети

варіанти відповідей

"гарячі груди", "роси сріблисті"

"впав бадьоро", "ліс одягає"

"срібно-блакитне повітря", "села звеселить"

Запитання 11

"Ліс обливає кольорами дивними, ніжно сміється до вітру..." Який художній засіб виділено у віршованих рядках?



варіанти відповідей

епітет

метафору

гіперболу

порівняння

Запитання 12

У рядках вірша М. Рильського «Осінь-маляр із палітрою пишною…»: «Фарби рожеві, злотисті, червоні, срібно-блакитне повітря… Ніжні осінні пісні тиходзвонні художнім засобом є 

варіанти відповідей

 порівняння

 метафора

 епітет

 гіпербола

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест