Особу і число дієслова визначають за допомогою займенника, питання та закінчення дієслова.
Оберіть рядок, у якому всі дієслова належать до майбутнього часу.
Познач рядок,у якому всі дієслова належать до 3-їособи множини теперішнього часу.
Коли пишемо в особових закінченнях букви е,є?
Коли пишемо в особових закінченнях букви и,ї?
Встав потрібну букву.
ход..ш
Встав потрібну букву.
поми..ш
Встав потрібну букву.
бач..те
Вставте потрібні букви.
Дерево зруба..ш — назад не постав..ш.
Вибери рядок, у якому дієслова записані правильно.
Обери рядок, у якому всі дієслова записані правильно.
Прочитай невеличкий віршик. Визнач, яке закінчення слід дописати до усіх дієслів.
Хто рано прокидає____, зарядкою займає___,
роботи не бої___,
той з двійками не знає____,
від трійок відцураєт____
і завжди добре вчит____.
Прочитай діалог.
— Як на твою думку,— питає вчителька, — слово «штани» — в однині чи в множині?
— Я так думаю, що верхня частина у них однина, а нижня — множина.
Зверни увагу на виділене дієслово. Визнач, будь ласка, його особу і число.
Яким членом речення найчастіше є дієслово?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома