Змістові лінії НУШ

Додано: 1 листопада 2020
Предмет:
Тест виконано: 42 рази
8 запитань
Запитання 1

Успіх інноваційних змін у першу чергу залежить від:

варіанти відповідей

учителя;

учня;

батьків.

Запитання 2

«Сфокусувати» увагу й зусилля вчителів-предметників, класних керівників, зрештою, усього педагогічного колективу на досягненні життєво важливої для учня й суспільства мети, увиразнити ключові компетентності. Це:

варіанти відповідей

мета наскрізних ліній; 

завдання наскрізних ліній.

Запитання 3

Чи являється наскрізною лінєю "Підприємливість і фінансова грамотність"?

варіанти відповідей

так;

ні.

Запитання 4

Чи релізуються наскрізні лінії через позакласну навчальну роботу і роботу гуртків?

варіанти відповідей

ні;

так.

Запитання 5

Наскрізна лінія "Екологічна безпека й сталий розвиток" освоюється через:

варіанти відповідей

колективну діяльність;

індивідуальну діяльність.

Запитання 6

Чи являється розвиток лідерських ініціатив складовою наскрізної лінії "Підприємливість і фінансова грамотність"?

варіанти відповідей

ні;

так.

Запитання 7

Чи сприятиме реалізації наскрізної лінії "Громадянська відповідальність" формування відповідального члена громади і суспільства?

варіанти відповідей

так;

ні.

Запитання 8

Завданням наскрізної лінії "Здоров'я і безпека" є:

варіанти відповідей

розвиток лідерських ініціатив, здатність успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі;

становлення учня як емоційного стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест