Знаходження числа за його відсотком

Додано: 4 травня 2022
Предмет: Математика, 5 клас
Тест виконано: 482 рази
12 запитань
Запитання 1

Укажіть правильний спосіб знаходження числа, 20 % якого дорівнює 60.

Визначте 2 правильні відповіді.

варіанти відповідей

60 : 100 * 20

60 : 5

60 : 20 * 100

60 : 0,2

Запитання 2

Знайдіть відстань між містами, якщо 15 % від неї складають 450 км.

варіанти відповідей

300 км

3000 км

675 км

6750 км

Запитання 3

Михайлик прочитав 12 сторінок книжки, що становить 12 % від усіх сторінок. Скільки сторінок йому залишилось прочитати?

варіанти відповідей

100 сторінок

88 сторінок

12 сторінок

144 сторінки

Запитання 4

Довжина прямокутного паралелепіпеда дорівнює 50 см, ширина становить 24% довжини. Обчисліть об'єм паралелепіпеда (в см3), якщо ширина становить 30% висоти.


варіанти відповідей

12 см3

40 см3

240 см3

2400 см3

24000 см3

Запитання 5

Ви прочитали 25% книжки за 4 дні. За скільки днів ви прочитаєте всю книжку, якщо будете читати стільки ж сторінок на день?

варіанти відповідей

8 днів

16 днів

24 дні

32 дні

Запитання 6

Під час сушіння яблука втрачають 80% своєї маси. Скільки кг свіжих яблук треба взяти, щоб одержати 24 кг сушених?

варіанти відповідей

24 : 20 * 100

24 : 100 * 20

24 : 0,2

24 : 80 * 10

Запитання 7

На синтезаторі 30 чорних клавіш, що становить 40% усіх клавіш. Скільки білих клавіш на синтезаторі?

варіанти відповідей

12

120

45

90

Запитання 8

Троє друзів поділили між собою цукерки. Перший взяв 35 % усіх цукерок, другий 27 %, а третій решту 76 цукерок. Скільки всього цукерок мали друзі?


варіанти відповідей

200

2000

50

500

Запитання 9

Знайдіть число, якщо 14% цього числа дорівнюють 84

варіанти відповідей

200

60

500

600

Запитання 10

Знайдіть число, якщо 32% цього числа дорівнюють 24

варіанти відповідей

75

750

7,5

0,75

Запитання 11

Знайдіть 110% від числа 40

варіанти відповідей

42

44

80

66

Запитання 12

Знайдіть 56% від числа 25

варіанти відповідей

12

35

14

140

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест