Знаходження числа за значенням його дробу

Додано: 10 листопада
Предмет: Математика, 5 клас
10 запитань
Запитання 1

Запитання №1

Знайдіть число, 2/7(дві сьомих) якого = 42.

варіанти відповідей

12

140

21

147

Запитання 2

Запитання №2

Андрій прочитав 54 сторінки, що становить 6/9(шість дев'ятих) книжки. Скільки сторінок у книжці?

варіанти відповідей

63

36

81

72

Запитання 3

Запитання 3

Виконання домашнього завдання з математики у Сергія займає 45 хвилин, що становить  ⅗ від усього часу, що він витрачає на домашнє завдання. Скільки часу витрачає Сергій на виконання домашнього завдання в хвилинах?

варіанти відповідей

60 хв

27 хв

81 хв

75 хв

Запитання 4

Запитання №4

Зріст Олега дорівнює 108 сантиметрів, і це становить ⅗ зросту його тата. Який зріст у його тата?

варіанти відповідей

175 см

160 см

180 см

190 см

Запитання 5

Запитання №5

Знайдіть число,⅚ якого дорівнює 2/9(дві дев'ятих) від числа 270.

варіанти відповідей

60

1458

72

1215

Запитання 6

Швидкість польоту ворони 50 км/год, що складає 5/9 швидкості польоту качки, а швидкість польоту качки складає 5/7 швидкості польоту чайки. Визначити швидкість польоту чайки.

варіанти відповідей

90 км/год

70 км/год

126 км/год

450 км/год

Запитання 7

Обчисліть

5/9 від числа 3 3/5 (3 цілих три п"ятих)

варіанти відповідей

3 3/1

8

1\8

2

Запитання 8

Скільки годин становлять 5/8 доби?

варіанти відповідей

10 год

8 год

15 год

9 год

Запитання 9

Тракторист зорав 4/5 всього поля, плаща якого становить 20 гектарів. Скільки га зорав тракторист?

варіанти відповідей


36 га

45 га

16 га

25 га

Запитання 10

З якою швидкістю їде потяг, якщо за 2/5 год він проїжджає 28 км?

варіанти відповідей

60 км/год

70 км/год

11 1/5 км/год

56/5 км/год

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест