18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Знаходження невідомого діленого (Н.Листопад)

Додано: 5 травня 2020
Предмет: Математика, 2 клас
Тест виконано: 3 рази
9 запитань
Запитання 1

Віднови рівність:

⊟:5=7

варіанти відповідей

12

35

2

30

Запитання 2

Віднови рівність:

⊟:9=9

варіанти відповідей

81

18

72

1

Запитання 3

Знайди значення виразу:

100-а⋅9, якщо а=7

варіанти відповідей

43

28

37

54

Запитання 4

Знайди значення виразу:

100-а⋅9, якщо а=4

варіанти відповідей

76

55

64

37

Запитання 5

Знайди значення виразу:

100-а⋅9, якщо а=9

варіанти відповідей

10

8

11

19

Запитання 6

Після того як у 6 пеналів поклали по 6 олівців, залишилося ще 15 олівців. Скільки всього олівців було?

варіанти відповідей

(15-6)⋅6=54 (ол.)

15+6⋅6=51 (ол.)

6⋅6-15=21 (ол.)

15+6+6=27 (ол.)

Запитання 7

Для приготування одного коктейлю беруть 2 порції морозива. Після приготування 7 коктейлів залишилося 6 порцій морозива. Скільки порцій морозива було спочатку?

варіанти відповідей

1. 7⋅6=42 (п.)

2. 42+2=44 (п.)

1. 7+6=13 (п.)

2. 13+2=15 (п.)

1. 2⋅7=14 (п.)

2. 14+6=20 (п.)

1. 6+2=8 (п.)

2. 8⋅7=56 (п.)

Запитання 8

Артем задумав число, поділив його на 9 - і отримав у відповіді 7. Яке число задумав Артем?

варіанти відповідей

54

63

72

81

Запитання 9

Наталка задумала число, поділила його на 8 - і отримала 7. Яке число задумала Наталка?

варіанти відповідей

40

32

48

56

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест