Виключте з низки поданих слів ті, котрі до інших чотирьох, об'єднаних загальним родовим поняттям, не належать. Для цього потрібно уважно переглянути рядок із п'яти слів і визначити «зайве» слово. Наприклад, говорити - слухати - сприймати тактильно - нюхати - бачити. Зайве слово - говорити (задіяна мова, а інші процеси проходять беззвучно).
Виключте з низки поданих слів ті, котрі до інших чотирьох, об'єднаних загальним родовим поняттям, не належать. Для цього потрібно уважно переглянути рядок із п'яти слів і визначити «зайве» слово. Наприклад, говорити - слухати - сприймати тактильно - нюхати - бачити. Зайве слово - говорити (задіяна мова, а інші процеси проходять беззвучно).
Виключте з низки поданих слів ті, котрі до інших чотирьох, об'єднаних загальним родовим поняттям, не належать. Для цього потрібно уважно переглянути рядок із п'яти слів і визначити «зайве» слово. Наприклад, говорити - слухати - сприймати тактильно - нюхати - бачити. Зайве слово - говорити (задіяна мова, а інші процеси проходять беззвучно).
Виключте з низки поданих слів ті, котрі до інших чотирьох, об'єднаних загальним родовим поняттям, не належать. Для цього потрібно уважно переглянути рядок із п'яти слів і визначити «зайве» слово. Наприклад, говорити - слухати - сприймати тактильно - нюхати - бачити. Зайве слово - говорити (задіяна мова, а інші процеси проходять беззвучно).
Виключте з низки поданих слів ті, котрі до інших чотирьох, об'єднаних загальним родовим поняттям, не належать. Для цього потрібно уважно переглянути рядок із п'яти слів і визначити «зайве» слово. Наприклад, говорити - слухати - сприймати тактильно - нюхати - бачити. Зайве слово - говорити (задіяна мова, а інші процеси проходять беззвучно).
Виключте з низки поданих слів ті, котрі до інших чотирьох, об'єднаних загальним родовим поняттям, не належать. Для цього потрібно уважно переглянути рядок із п'яти слів і визначити «зайве» слово. Наприклад, говорити - слухати - сприймати тактильно - нюхати - бачити. Зайве слово - говорити (задіяна мова, а інші процеси проходять беззвучно).
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома