Коли було підписано Мюнхенську угоду?
Укажіть основний метод національно-визвольної боротьби, запропонований М. Ганді.
Укажіть назву держави, яка була розчленована та знищена в результаті Мюнхенської змови.
Першим президентом Турецької республіки став:
Коли завершилось формування «осі Берлін-Рим-Токіо»?
Коли відбувались англо-франко-радянські переговори?
До складу антикомінтернівського пакту входили :
Політика “умиротворення” агресора це:
Радянсько-німецький пакт про ненапад отримав назву:
Лідером КПК був…
;
Розташуй політичних лідерів відповідно до їх країн:
1) А. Гітлер; а) ЧСР;
2) Н. Чемберлен; б) Франція;
3) Е. Даладьє; в) Німеччина;
4) Б. Муссоліні; г) Італія;
5) Е. Бенеш; д) Великобританія
Між якими країнами був підписаний пакт Молотова-Ріббентропа? ( утоври пару)
а) США; в) Японія; д) Німеччина;
б) Китай; г) СРСР; ж) Литва.
Ліквідація Версальського порядку і початок німецької гегемонії в Європі відбувався протягом:
Національно-народну партію Китаю, яка виступала за дотримання інтересів Китаю заснував:
Соціально-політичне та релігійно-філософське вчення, що поєднувало в собі політичні, морально-етичні та філософські концепції, які базувались на індійській культурі, мирному ненасильницькому протесті, називається:
Ідею створення єврейської держави започаткувала прийнята Британським парламентом у 1917 р.:
Внаслідок підписання угоди канцлером цієї держави про приєднання до Німеччини відбувся:
Про яку подію В. Черчіль сказав: " Англії був запропонований вибір між війною і безчестям. Вона вибрала безчестя і отримає війну":
Про яку подію говорить ця карикатура:
Яке із зображень характеризує аншлюс Австрії гітлерівською Німеччиною:
Територія Чехословаччини, де проживали етнічні німці і на яку претендувала Німеччина, називається:
Де був підписаний Пакт про ненапад між Німеччиною та СРСР?
Країни Італія, Німеччина, Японія створили так звану:
Територію якої африканської держави загарбала Італія в 1935—1936 рр.?
Загарбання, насильнецьке приєднання державою території, що належить іншій державі, народу - це
Про пріорітети якої країни йдеться у висловлюваннях?
1. Завоювання великих територій у Східній Європи.
2. Встановити «новий порядок» у Європі.
3. Скасування положень Версальського договору.
Укажіть, коли відбулась подія, зображена на фото
Вкажіть дату підписання «Антикомінтернівського пакту» між Німеччиною та Японією
Яка подія зображена на карті?
Відповідно до «пакту Молотова – Ріббентропа» розмежування сфер впливу між Німеччиною та СРСР відбулося по лінії річок :
Яка подія зображена
Про яку область ідеться в уривку з історичного джерела:«Війни не буде! Гітлер запросив Муссоліні, Чемберлена, Даладьє зустрітися з ним завтра в Мюнхені. Ця трійця позбавить його від цієї «неслухняної дитини» Чехословаччини і він отримає свою область без війни. Лише на декілька днів пізніше ніж обіцяв…»?
Політику розширення агресії Японії в Південно-Східній Азії та в басейні Тихого океану запропонував:
Масові акції ненасильницького протесту в Індії в 1930 році отримали назву:
Реформування політичного, економічного і суспільного розвитку Туреччини здійснив:
Ідею створення єврейської держави започаткувала прийнята Британським парламентом у 1917 р.:
Окупувавши Північно-Східний Китай та Маньчжурію, японці створили там маріонеткову державу:
Про яку подію В. Черчіль сказав: " Англії був запропонований вибір між війною і безчестям. Вона вибрала безчестя і отримає війну":
Бажання єврейського народу заснувати свою державу на своїх історичних землях отримало назву:
Територію якої африканської держави загарбала Італія в 1935—1936 рр.?
В якому році Німеччина вийшла з Ліги Націй ?
Пакт про ненапад між СРСР і Німеччиною був підписаний терміном на:
. Визначте першочергову зовнішньополітичне завдання уряду Гітлера після приходу до влади
Вкажіть, що зробила Ліга Націй за час свого існування
Назвіть причину безрезультатності англо-франко-радянських переговорів:
Хто з політичних лідерів європейських країн брав участь у підписанні Мюнхенської угоди?(чотири відповіді)
Яка із наведених політичних карикатур НЕ стосується пакту Ріббентропа-Молотова?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома