Співом, на думку давніх індусів, можна викликати навіть ...
Синтез поезії, музики (вокальної та інструментальної), хореографії створював оригінальний жанр — танцювальну драму. Він дістав назву ... .
Для теорії музики, що розробляли індуси, притаманна числова містика, священним вважали число «..».
Заклинатель змій грає на флейті, яка називається ...
Індійська музика монодійна, тобто одноголосна. В її основу покладено мелодичний наспів — ...
Старовинний семиструнний щипковий інструмент (4 мелодійні струни і 3 резонаторні). Має два круглі резонатори: один, дерев’яний, біля основи; другий, із висушеного гарбуза, — біля грифа (він створює ефект об’ємного звучання). Дерев’яна шийка — довга, масивна, гриф — із бамбука. Грають плектром. Існує близько 20 різновидів. За ніжний і багатий відтінками тембр віну називають царицею струнних.
Струнний смичковий інструмент, поширений у північній частині Індії. Має 4 основні струни і 25 − 30 резонаторних. Корпус — із суцільного шматка дерева (має виїмки з обох боків), шийка широка. Використовують для акомпанементу під час співу, здатен точно передавати модуляції людського голосу.
Старовинний струнний щипковий інструмент типу лютні, що використовують у класичній музиці. Він має 7 основних і 9 − 13 резонаторних струн, розміщених під основними. Корпус із гарбуза, гриф — дерев’яний, широкий і довгий. Грають плектром (із дроту), сидячи на підлозі зі схрещеними ногами.
Індійський парний барабан. Грають долонями водночас на двох — великому і малому. Грою на барабанах супроводжують спів, виконання на ситарі або акомпанують під час танців.
Із духових інструментів поширена поперечна флейта з бамбука ... , яку називають флейтою Крішни.
Існує екзотичний ритуальний інструмент у вигляді великої мушлі, індуси вважають, що в ньому живе морський демон, якого переміг бог Вішну.
У ХХ ст. виконавці на ... , наприклад віртуоз Раві Шанкар (1920 − 2012), та на інших національних індійських інструментах почали гастролювати країнами світу.
Статуетка танцюючого
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома