Матеріал містить відомості про законодавчу базу, на основі якої розроблено Державний освітній стандарт з професії 7133 Штукатур, також інформацію про освітні компетенції на яких він базується.
Бердичівський професійний будівельний ліцей. Упровадження в освітній процес ДОС з професії «Штукатур»Розробила викладач:Ірина ЧЕРНЮК
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Законодавча база, на основі якої розроблено Державний освітній стандарт з професії 7133 Штукатур: Закон України «Про освіту»«Про професійну (професійно-технічну) освіту» «Про повну загальну середню освіту»«Про професійний розвиток працівників»«Про організації роботодавців, їх об’єднання, права і гарантії їх діяльності»
Номер слайду 4
Державний освітній стандарт містить:титульну сторінку;відомості про авторський колектив розробників;загальні положення щодо виконання Стандарту;вимоги до результатів навчання, що містять перелік ключових компетентностей за професією, загальних компетентностей (знання та вміння) за професією, перелік результатів навчання та їх зміст;орієнтовний перелік основних засобів навчання
Номер слайду 5
Стандарт базується на освітніх компетенціяхключові,загальні,професійні
Номер слайду 6
- Ключові компетентності у цьому стандарті регулюються із загальними компетентностями, що визначені професійним стандартом «Штукатур». Ключові компетентності дають змогу особі розуміти ситуацію, досягати успіху в особистісному і професійному житті, набувати соціальної самостійності та забезпечують ефективну професійну й міжособистісну взаємодію.- Професійні компетентності визначають здатність особи в межах повноважень застосовувати спеціальні знання, уміння та навички, виявляти відповідні моральні та ділові якості для належного виконання встановлених завдань і обов’язків, навчання, професійного та особистісного розвитку.- Результати навчання за цим Стандартом формуються на основі переліку ключових і професійних компетентностей та їх опису. Стандартом визначено загальні компетентності (знання та вміння), що в повному обсязі включаються до змісту першого, другого та третього результатів навчання.
Номер слайду 7
Формування комплекту навчально-плануючої документації- ДОС – документ, що визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів навчання, якими особа повинна оволодіти відповідно до вимог професійного стандарту; - освітня програма – документ, що містить перелік освітніх компонентів (навчальних предметів) та їх логічну послідовність, загальний обсяг навчального навантаження, вимоги до осіб, які можуть розпочати навчання за програмою та очікувані результати навчання здобувача освіти; - навчальна програма – складова освітньої програми, що визначає порядок навчання за модулями/кваліфікаціями, освітніми компонентами (навчальними предметами), навчальними темами та їх змістом, кількістю навчального часу на оволодіння ними, консультації (за необхідністю), форми контролю результатів навчання
Номер слайду 8
Перелік, назви та зміст освітніх компонентів (навчальних предметів) визначаються і розробляються закладом за участі роботодавців у відповідності до ДОС та освітньої програми
Номер слайду 9
Складові компоненти РНП:- загальнопрофесійна підготовка - базовий блок, що передбачає перелік компетентностей (навчальних предметів) визначених освітньою програмою; - професійно-теоретична та професійно-практична підготовка - професійні кваліфікації та навчальні модулі; - консультації; - державна кваліфікаційна атестація (або поетапна кваліфікаційна атестація при продовженні навчання); - загальний обсяг навчального часу
Номер слайду 10
Перелік результатів навчаннядля первинної професійної підготовки. Професійна кваліфікація: штукатур 3 розряду. Об'єм освітньої програми-617 годин