Вивчення 3D технологій з кожним роком стає все більш актуальнішим для сучасних дітей. Сьогодні наші знавці інформатики самостійно самі собі змоделювали смачне "морозиво")),"сердечка для мамусі", майже)) сонячні окулярики, кільця, прямокутнички і ще багато різних виробів,і це все завдяки інструменту, який здатний малювати в повітрі- 3Dручки.
План-конспект уроку з інформатики для учнів 7 класів на тему “3-D технології в навчанні”
Цілі:
Тип уроку: засвоєння нового навчального матеріалу та набуття нових навичок.
Місце проведення: кабінет інформатики.
Обладнання: паперові заготовки з попередньо створеними на них вчителем 3 – D моделями, 3 – D ручка та створені 3 –D моделі для зразка учням , ПК, наявність мережі Інтернет.
Виконавець:
Вчитель інформатики
СЗШ №7
Пархуць М.В.
Хід уроку
Привітання з учнями. Перевірка присутності учнів на уроці.
Розповідь вчителя про те, для чого потрібне моделювання, які є найбільш поширені способи створення 3 – D моделей, які її види моделей можливо створювати.
3-D моделі “малюнки” створюються в повітрі, а не на папері. Достатньо лише уявити предмет який ви хотіли б створити і намалювати його. Це може бути будинок, квітка, собака, палац, сосиска, окуляри, машинка, настільна лампа, двигун, людина - все що завгодно!
Нитки 3-D ручки пройшли лабораторні випробування, які довели, що вони не містять канцерогенів і важких металів, які становлять небезпеку для здоров'я людини. Ознайомлюємо учнів з програмами , які передбачають створення власних 3-D моделей:
Об`ємне малювання знайомить дітей з технологіями майбутнього, сприяє розвитку творчого мислення, креативності, дає навички втілення первинної ідеї в реальний об`єкт і дарує безліч позитивних емоцій.
Ознайомлення учнів з різними інструментами для створення 3-D моделей (3-D принтер, 3-D ручка, сама програма як інструмент). Визначаємо з учнями переваги 3-D моделювання (швидко, зручно, не складно).
Робота за комп’ютером.
Увага! Дотримуємося правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.
Учні знайомляться з програмами для створення 3-D моделей, створюють свої перші моделі в програмі “Blender”.
Вчитель у свою чергу перевіряє наявність створення у програмі “Blender” тривимірних моделей.
Робота з 3-D ручкою.
Учні формують 2 команди, вирішують, якого типу моделі створюватимуть, а також переглядають навчальне відео по створенню об`ємних моделей, вчитель під’єднує ручку до живлення, учні заправляють її кольоровими нитками, відповідно до розданих їм карток з завданням.
Моделювання одного об`єкта займає 7-10 хвилин.
Опрацювати відповідний параграф підручника. Вдома учні створюють інформаційну модель своєї школи в редакторі карт знань “Free Mint” або графічному редакторі “Paint”.
Вивчення 3-D технологій з кожним роком стає все більш актуальнішим для сучасних дітей. Сьогодні наші знавці інформатики самостійно самі собі змоделювали смачне "морозиво", "сердечка", майже “сонячні” окуляри, кільця, прямокутники і ще багато різних виробів,і це все завдяки інструменту, який здатний малювати в повітрі- 3-D ручки.
Учні класу дуже добре сприйняли цей інноваційний метод, їм було цікаво навчатись з 3-D ручкою.
Використання 3-D ручки дозволяє урізноманітнити навчальний процес. Учні з зацікавленістю використовують програму Blender для створення своїх об’ємних моделей, почуваються інноваційними.
Учні навчилися створювали 3-D моделі та використовувати 3-D ручку, а також ознайомились з новою програмою Blender, отримали задоволення від уроку і формування нових вмінь і навичок.
На таких уроках своїм учням відкриваємо двері до сучасного, прекрасного світу технологій з якими вони будуть жити пліч о пліч все своє життя!