Урок "3-D технології в навчанні"

Про матеріал

Вивчення 3D технологій з кожним роком стає все більш актуальнішим для сучасних дітей. Сьогодні наші знавці інформатики самостійно самі собі змоделювали смачне "морозиво")),"сердечка для мамусі", майже)) сонячні окулярики, кільця, прямокутнички і ще багато різних виробів,і це все завдяки інструменту, який здатний малювати в повітрі- 3Dручки.

Перегляд файлу

План-конспект уроку з інформатики для учнів 7 класів на тему “3-D технології в навчанні

Цілі:

  •                   навчальна: вивчаємо поняття моделей, їх різновидів та сучасних технологій 3-D моделювання;
  •                   розвивальна:  розвиток  логічних, творчих і практичних навичок саме в 3-D моделюванні;
  •                   виховна:  виховання інформаційної культури учнів, шанобливого ставлення до компютерної техніки та інших технічних пристроїв.

Тип уроку: засвоєння нового  навчального матеріалу та набуття нових навичок.

Місце проведення: кабінет інформатики.

Обладнання: паперові заготовки з попередньо створеними на них вчителем 3 – D моделями, 3 – D ручка та створені 3 –D моделі для зразка учням , ПК, наявність мережі Інтернет.

Виконавець:

Вчитель інформатики

СЗШ №7

Пархуць М.В.

 

Хід уроку

  1. Організаційний етап

Привітання з учнями. Перевірка присутності учнів на уроці.

  1. Мотивація навчальної діяльності.

Розповідь вчителя  про те, для чого потрібне моделювання, які є найбільш поширені способи створення 3 – D моделей, які її види  моделей можливо створювати.

Результат пошуку зображень за запитом "види моделей"

3-D моделі малюнки створюються в повітрі, а не на папері. Достатньо лише уявити предмет який ви хотіли б створити і намалювати його. Це може бути будинок, квітка, собака, палац, сосиска, окуляри, машинка, настільна лампа, двигун, людина - все що завгодно! 

Нитки 3-D ручки пройшли лабораторні випробування, які довели, що вони не містять канцерогенів і важких металів, які становлять небезпеку для здоров'я людини. Ознайомлюємо учнів з програмами , які передбачають створення власних 3-D моделей:

Об`ємне малювання знайомить дітей з технологіями майбутнього, сприяє розвитку творчого мислення, креативності, дає навички втілення первинної ідеї в реальний об`єкт і дарує безліч позитивних емоцій.

Ознайомлення учнів з різними інструментами для створення 3-D моделей (3-D принтер, 3-D ручка, сама програма як інструмент).  Визначаємо з учнями переваги 3-D моделювання (швидко, зручно, не складно).

  1. Формування  вмінь і навичок.

Робота за компютером.

Увага! Дотримуємося правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.

Учні знайомляться з програмами для створення 3-D моделей, створюють свої перші моделі в програмі “Blender”.  

  Вчитель у свою чергу  перевіряє наявність створення у програмі “Blender” тривимірних моделей.

Робота з 3-D ручкою.

Учні формують 2 команди, вирішують, якого типу моделі створюватимуть, а також переглядають навчальне відео по створенню об`ємних моделей, вчитель підєднує ручку до живлення, учні заправляють її кольоровими нитками, відповідно до  розданих  їм карток з завданням.

Моделювання одного об`єкта займає 7-10 хвилин.

Світлина від Maryana Parkhuts.

Світлина від Maryana Parkhuts.Світлина від Maryana Parkhuts.Світлина від Maryana Parkhuts.Світлина від Maryana Parkhuts.

Світлина від Maryana Parkhuts.

 

Світлина від Maryana Parkhuts.

 

  1. Підсумок уроку

Опрацювати відповідний параграф підручника. Вдома учні створюють інформаційну модель своєї школи в редакторі карт знань “Free Mint” або графічному редакторі “Paint”.

Вивчення 3-D технологій з кожним роком стає все більш актуальнішим для сучасних дітей. Сьогодні наші  знавці інформатики самостійно самі собі змоделювали смачне "морозиво", "сердечка", майже “сонячні” окуляри, кільця, прямокутники і ще багато різних виробів,і це все завдяки інструменту, який здатний малювати в повітрі- 3-D ручки.

Учні класу дуже добре сприйняли цей інноваційний метод, їм було цікаво навчатись з 3-D ручкою.

Використання 3-D ручки дозволяє урізноманітнити навчальний процес. Учні з зацікавленістю використовують програму Blender для створення своїх обємних моделей, почуваються інноваційними.

Учні навчилися створювали 3-D моделі та використовувати 3-D ручку, а також ознайомились  з новою програмою Blender, отримали задоволення від уроку і формування нових вмінь і навичок. 

На таких уроках своїм учням відкриваємо двері до сучасного, прекрасного світу технологій з якими вони будуть жити пліч о пліч все своє життя!

 

docx
Додано
13 грудня 2018
Переглядів
1707
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку